DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG – lidera usług personalnych na terenie całej Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej. Dekra Praca Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 8194.
Aktualnie do naszego Klienta poszukujemy kandydata/-tki do pracy na stanowisku:
Asystent/ka Kierownika Projektu
Miejsce pracy: Bogatynia
Nr Ref.: PH/08/15
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
- współpraca z koordynatorem projektu
- ogólna organizacja biura
- koordynacja korespondencji przychodzącej/wychodzącej
- sporządzanie raportów z narad/spotkań budowlanych
- tłumaczenie symultaniczne w trakcie narad budowy
- tłumaczenie dokumentów technicznych/ budowlanych
- obsługa urządzeń biurowych
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość pakietu ms office
- doświadczenie na podobnym stanowisku - minimum 2 lata
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. c1- mile widziana znajomość języka technicznego
- znajomość języka niemieckiego na poziomie b2 będzie dodatkowym atutem
- znajomość języka hiszpańskiego na poziomie b2 - będzie dodatkowym atutem
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- umiejętności organizacyjne
- preferujemy osoby po budownictwie lub studenta/kę II stopnia zaocznych studiów na kierunku budownictwo
- prawo jazdy kategorii B
Oferujemy:
- możliwość zdobycia doświadczenia na kontrakcie prowadzonym wg międzynarodowych standardów
- otwartą i przyjazną atmosferę pracy
- dobre warunki finansowe
- szansę na pracę w nowoczesnej firmie, młodym i dynamicznym zespole
- szansę na zdobycie praktycznego doświadczenia
- umowę na czas trwania kontraktu