asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: obsługa formalna ofert, zleceń i umów; przygotowywanie i umieszczanie na platformach zakupowych jako Wykonawca materiałów przetargowych (dokumentacja przetargowa); obsługa modułowego systemu ERP; przygotowywanie danych sprawozdawczych z zakresu ofertowania i sprzedaży;...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zadania: wsparcie działu sprzedaży w codziennych zadaniach, prowadzenie procesu sprzedaży od momentu zamówienia do realizacji, przygotowywanie raportów z rynku, analiz i innych niezbędnych opracowań, tłumaczenie dokumentów z języka niemieckiego/angielskiego na polski i odwrotnie, stała...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej w procedurach sprzedażowych; Monitorowanie oraz sprawdzanie jakości dokumentów sporządzanych przez dział sprzedaży; Tworzenie analiz rynkowych, projektowanie ofert handlowych oraz redagowanie umów i załączników; Zarządzanie...
AutopunktGdańsk, ul. Budowlanych 67
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków Profesjonalna obsługa klientów salonu i obsługa telefonów i maili; Wsparcie handlowców w pracy z systemem CRM; Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Udział w akcjach promocyjnych i badanie satysfakcji klientów po zakupie; Administracja dokumentacji...
Zadania: Wsparcie w przygotowywaniu ofert handlowych, Organizowanie wysyłek części, Obsługę klientów na całym świecie, Pomoc w organizacji pracy działu handlowego, Obsługę administracyjną biura, Promowanie wizerunku firmy na rynku.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
10 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży; uczestnictwo w kampaniach telemarketingowych; planowanie i realizacja działań...
Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej SA
Jesteśmy pierwszym, największym i najbardziej rozpoznawalnym biurem informacji gospodarczej. Udało nam się zbudować silną markę, cieszącą się zaufaniem klientów oraz zdobyć i utrzymać pozycję lidera na rynku. Rosnące grono klientów stawia przed nami nowe wyzwania i pozwala doskonalić nasze umiejętności, a także stwarza nowe miejsca pracy.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka Kierownika Działu Sprzedaży
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
Sporządzanie raportów w programie Excel (tabele przestawne)
Wsparcie organizacyjne pracy działu
Ścisła współpraca z przełożonym oraz pracownikami działu
Zapewnienia właściwego przepływu informacji między jednostkami organizacyjnymi
Zarządzanie korespondencją listowną i elektroniczną
Oczekujemy:
Biegłej obsługa komputera – pakiet MS Office (w szczególności Excel na poziomie zaawansowanym– znajomość programu będzie weryfikowana w trakcie procesu rekrutacji)
Wykształcenia m.in. średniego, mile widziane wyższe
Min.2 lata doświadczenia zawodowego na pokrewnym stanowisku
Komunikatywności i operatywności
Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
Umiejętności pracy pod presją czasu
Mile widziane:
Znajomość specyfiki pracy w call center
Oferujemy:
Umowę o pracę
Profesjonalne i ambitne wyzwania zawodowe
Pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się Firmie
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: obsługa formalna ofert, zleceń i umów; przygotowywanie i umieszczanie na platformach zakupowych jako Wykonawca materiałów przetargowych (dokumentacja przetargowa); obsługa modułowego systemu ERP; przygotowywanie danych sprawozdawczych z zakresu ofertowania i sprzedaży;...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zadania: wsparcie działu sprzedaży w codziennych zadaniach, prowadzenie procesu sprzedaży od momentu zamówienia do realizacji, przygotowywanie raportów z rynku, analiz i innych niezbędnych opracowań, tłumaczenie dokumentów z języka niemieckiego/angielskiego na polski i odwrotnie, stała...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej w procedurach sprzedażowych; Monitorowanie oraz sprawdzanie jakości dokumentów sporządzanych przez dział sprzedaży; Tworzenie analiz rynkowych, projektowanie ofert handlowych oraz redagowanie umów i załączników; Zarządzanie...
AutopunktGdańsk, ul. Budowlanych 67
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków Profesjonalna obsługa klientów salonu i obsługa telefonów i maili; Wsparcie handlowców w pracy z systemem CRM; Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami; Udział w akcjach promocyjnych i badanie satysfakcji klientów po zakupie; Administracja dokumentacji...
Zadania: Wsparcie w przygotowywaniu ofert handlowych, Organizowanie wysyłek części, Obsługę klientów na całym świecie, Pomoc w organizacji pracy działu handlowego, Obsługę administracyjną biura, Promowanie wizerunku firmy na rynku.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
10 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży; uczestnictwo w kampaniach telemarketingowych; planowanie i realizacja działań...