Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Potwierdzanie dostępności towarów; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień. Wystawianie...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Zamówień

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku: Przechowywanie i zarządzanie zamówieniami w ramach systemu handlowego; Sprawdzanie wiarygodności danych klientów oraz skrupulatna analiza warunków handlowych; Zapewnienie klientom informacji o dostępności produktów; Komunikacja z klientami głównie przez telefon oraz...
  • Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Obowiązki: Obsługa systemu zamówień i monitorowanie ich realizacji; Weryfikacja i aktualizacja danych klientów oraz uhonorowanie warunków kontraktu; Informowanie klientów o stanie dostępności produktów; Prowadzenie korespondencji z klientami i wsparcie w rozwiązywaniu problemów;...
  • Asystentka w dziale wsparcia sprzedaży

    MEGAENERGY Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
  • Specjalista ds. Dokumentacji Sprzedażowej

    MEGAENERGY Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska: Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej w procedurach sprzedażowych; Monitorowanie oraz sprawdzanie jakości dokumentów sporządzanych przez dział sprzedaży; Tworzenie analiz rynkowych, projektowanie ofert handlowych oraz redagowanie umów i załączników; Zarządzanie...
  • Specjalista działu handlowego

    Vp Invest Development SPK   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    kontakt z klientami; załatwianie spraw urzędowych; współpraca z dostawcami zewnętrznymi; współpraca z księgowością, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych, kosztowych; odpowiedzialność za kompletowanie i przechowywanie dokumentacji; przygotowywanie dokumentów na zlecenie...
  • Asystent / Asystentka działu handlowego / logistyk

    Klient portalu Praca.pl   Warka    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Przyuczenie do zawodu specjalisty ds. handlu (handel i eksport owoców i warzyw) Budowanie bazy kontrahentów; Pomoc dla menadżerów sprzedaży w prowadzeniu kontraktów handlowych; Kontakt z odbiorcami i spedycjami; Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych eksportowych; Prowadzenie rozliczeń z...
  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług będących w ofercie firmy; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami zgodnie z określonymi standardami; Przygotowanie ofert handlowych, kontraktów ramowych i innych...
  • Asystent / Asystentka działu zakupów

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu zakupów w procesie zamawiania towaru u dostawców polskich i zagranicznych. Uzupełnianie, aktualizacja i nadzorowanie baz danych; Raportowanie, monitoring dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości; Korespondencja z dostawcami; Pomoc w...
  • Customer Service Specialist

    ERG S.A.   Dąbrowa Górnicza    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie; Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej; Kontrolę terminowej płatności faktur;...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent/ka Handlowy/a

Adecco Poland Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2750 dni temu

Kim jesteśmy?

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.


Asystent/ka Handlowy/a

Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa

Nr Ref.: MS/07/03/2016/WA1

Zadania:

  • Obsługa międzynarodowych Klientów biznesowych (B2B)
  • Kompleksowa realizacja zamówień : od zarejestrowania zamówienia do dostarczenia produktu dla Klienta,
  • Kontakt telefoniczny oraz mailowy z Klientami Biznesowymi (również w języku angielskim) - wyjaśnianie szczegółów zamówień, umów, faktur, potwierdzanie zamówień, certyfikatów itp.
  • Dbałość o prawidłową realizację zamówień,
  • Wprowadzanie i monitorowanie reklamacji,
  • Współpraca z różnymi działami firmy,
  • Opieka nad obiegiem i archiwizacja dokumentów

 

Wymagania:

  • Mile widziani zarówno studenci jak i absolwenci
  • Mile widziane doświadczenie pracy w dziale handlowym firmy lub w dziale sprzedaży i obsłudze klientów w sektorze B2B,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
  • Mile widziana znajomość języka francuskiego - nie jest to jednak warunek konieczny,
  • Mile widziana znajomość SAP - nie jest to jednak warunek konieczny,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność, ogłada biznesowa oraz bardzo wysoka kultura osobista,
  • Zorientowanie na cel i wyniki,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu w międzynarodowym środowisku korporacyjnym,

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie z branży petrochemicznej o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracę tymczasową, na okres 3-5 miesięcy z możliwością przedłużenia umowy
  • Pracę pełną wyzwań i możliwości w międzynarodowym środowisku
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:30 - 16:30 na pełen etat
  • Możliwość zdobycia cennego korporacyjnego doświadczenia
  • Możliwość aktywnego wykorzystywania języka angielskiego w codziennej pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Prywatną opiekę medyczną, bony żywnościowe oraz dofinansowanie karty ZTM

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.

Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Pl. Europejski 2, 00-844 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.

 

Poznaj

Adecco Poland Sp. z o.o

Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach.

Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364

Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie HR. Dzięki szerokiemu wachlarzowi działań oferujemy usługi związane z rekrutacją pracowników tymczasowych oraz stałych. Dla naszych klientów przygotowujemy też najlepsze oferty outsourcingowe.

Tworzymy własną bazę zaangażowanych pracowników, którzy chcą podejmować nowe wyzwania. Dzięki temu zawsze możemy zaproponować rozwiązania szyte na miarę. Ponadto odpowiadamy za wybór najlepszych kandydatów – rekrutujemy od A do Z. To pozwala nam szybko, sprawnie i bezproblemowo dobrać odpowiedniego pracownika na dane stanowisko.

Co ważne, każdy zatrudniony kandydat doskonale wie, na czym będzie polegała jego praca. Dzięki temu unikamy nieporozumień i maksymalnie zmniejszamy ryzyko rezygnacji kandydata ze stanowiska.

Nasz doświadczony zespół jest z Tobą na każdym etapie rekrutacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy działać szybko i skutecznie. Nasz atut to duża sprawność procesowa.

Jesteśmy liderem, który myśli globalnie i umie działać lokalnie!

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Potwierdzanie dostępności towarów; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień. Wystawianie...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Zamówień

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku: Przechowywanie i zarządzanie zamówieniami w ramach systemu handlowego; Sprawdzanie wiarygodności danych klientów oraz skrupulatna analiza warunków handlowych; Zapewnienie klientom informacji o dostępności produktów; Komunikacja z klientami głównie przez telefon oraz...
  • Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Obowiązki: Obsługa systemu zamówień i monitorowanie ich realizacji; Weryfikacja i aktualizacja danych klientów oraz uhonorowanie warunków kontraktu; Informowanie klientów o stanie dostępności produktów; Prowadzenie korespondencji z klientami i wsparcie w rozwiązywaniu problemów;...
  • Asystentka w dziale wsparcia sprzedaży

    MEGAENERGY Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
  • Specjalista ds. Dokumentacji Sprzedażowej

    MEGAENERGY Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska: Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej w procedurach sprzedażowych; Monitorowanie oraz sprawdzanie jakości dokumentów sporządzanych przez dział sprzedaży; Tworzenie analiz rynkowych, projektowanie ofert handlowych oraz redagowanie umów i załączników; Zarządzanie...
  • Specjalista działu handlowego

    Vp Invest Development SPK   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    kontakt z klientami; załatwianie spraw urzędowych; współpraca z dostawcami zewnętrznymi; współpraca z księgowością, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych, kosztowych; odpowiedzialność za kompletowanie i przechowywanie dokumentacji; przygotowywanie dokumentów na zlecenie...
  • Asystent / Asystentka działu handlowego / logistyk

    Klient portalu Praca.pl   Warka    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Przyuczenie do zawodu specjalisty ds. handlu (handel i eksport owoców i warzyw) Budowanie bazy kontrahentów; Pomoc dla menadżerów sprzedaży w prowadzeniu kontraktów handlowych; Kontakt z odbiorcami i spedycjami; Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych eksportowych; Prowadzenie rozliczeń z...
  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług będących w ofercie firmy; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami zgodnie z określonymi standardami; Przygotowanie ofert handlowych, kontraktów ramowych i innych...
  • Asystent / Asystentka działu zakupów

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu zakupów w procesie zamawiania towaru u dostawców polskich i zagranicznych. Uzupełnianie, aktualizacja i nadzorowanie baz danych; Raportowanie, monitoring dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości; Korespondencja z dostawcami; Pomoc w...
  • Customer Service Specialist

    ERG S.A.   Dąbrowa Górnicza    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie; Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej; Kontrolę terminowej płatności faktur;...