Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: ASD/WROC/2014/11/10
- Telefoniczna obsługa Klientów firmy;
- Nadzór nad realizacją zamówień;
- Wsparcie administracyjne i organizacyjne firmy;
- Prowadzenie korespondencji oraz czuwanie nad obiegiem dokumentów;
- Aktywna sprzedaż produktów firmy.
- Wykształcenie wyższe;
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
- Mile widziana znajomość programu Comarch Optima oraz CMS;
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista oraz umiejętność szybkiej adaptacji do nowych warunków.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Ciekawą, samodzielną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie handlowej o stabilnej pozycji na rynku;
- Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i rozwijania swoich kompetencji;
- Niezbędne narzędzia pracy i przyjazną atmosferę