Kelly Services Poland Sp. z o.o. powstała w 2007 roku przejmując działającą od roku 1999 firmę Talents Polska. Jest częścią amerykańskiej globalnej firmy Kelly Services Inc., lidera w branży pozyskiwania pracowników. Kelly oferuje szeroki zakres usług, w tym rekrutacje stałe i czasowe, executive search oraz outsourcing i doradztwo personalne. Obsługując Klientów z całego świata Kelly Services corocznie zapewnia zatrudnienie ponad 540,000 pracownikom na całym świecie. Dochód firmy w 2013 roku wyniósł $5,4 miliarda.
Jako jedna z największych agencji doradztwa personalnego na rynku, Kelly obsługuje klientów na całym świecie, włączając w to wiele znanych międzynarodowych firm i 99% z firm zaliczających się do grupy Fortune 500.
Kelly w Polsce oferuje przede wszystkim usługi search&selection i pracowników czasowych z możliwością stałego zatrudnienia oraz kontraktorów IT. Specjalizacje, w których posiadamy największe doświadczenie obejmują następujące działy: IT i inżynieria, finanse i księgowość, kadry i płace, sprzedaż i marketing, administracja biurowa jak również kadra dla sektora outsourcingu (BPO, SSC, Call/Contact Center).
Zakres obowiązków:
- organizacja szkoleń wewnętrznych i spotkań cyklicznych Działu Sprzedaży
- przygotowanie materiałów wewnętrznych dla Działu Sprzedaży (dokumentacja działań lokalnych)
- organizacja podróży służbowych dla pracowników
- koordynowanie, organizowanie i administrowanie pracy Działu Sprzedaży, w tym prowadzenie kalendarza i spotkań dla Działu
- wsparcie Managerów Sprzedaży w realizowanych zadaniach
- wsparcie pracy recepcji w okresie urlopów
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)
- dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Office
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- komunikatywność
- bardzo dobra komunikacja własnej pracy
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego
- umowę o pracę na czas określony
- wynagrodzenie 5000 - 7000 zł brutto
- przyjazną atmosferę