Bez Jungheinrich Twój koszyk zakupowy byłby prawdopodobnie pusty. I nie tylko on. Codziennie nasze wózki widłowe przewożą miliony towarów w centrach logistycznych na całym świecie. Wśród producentów wózków widłowych zaliczamy się do TOP 3, w 30 krajach prowadzimy sprzedaż bezpośrednią - a do naszego zespołu brakuje nam już tylko Ciebie.
Obecnie do naszej Centrali do działu PROFISHOP poszukujemy Kandydata / Kandydatki na stanowisko:
Jungheinrich PROFISHOP to dynamicznie rozwijający się sklep internetowy oferujący sprzęt wyposażenia magazynu najwyższej jakości. Poruszamy się w świecie nowoczesnych technologii, staramy się dostarczać nasze produkty w jak najkrótszym czasie, a profesjonalna obsługa naszych Klientów jest priorytetem numer.
- Zajmowanie się bieżącą obsługą zapytań i zamówień internetowych Klientów z sektora B2B.
- Sporządzanie oferty handlowej, a następnie monitorowanie jej statusu.
- Kontrolowanie terminów dostaw oraz płatności.
- Obsługiwanie stoiska Jungheinrich PROFISHOP na targach, eventach itp.
- Biegłego posługiwania się MS Office i szybkiego poruszania się w Internecie.
- Doświadczenia w dziale obsługi klienta.
- Komunikatywnej znajomości języka niemieckiego, język angielski będzie atutem.
- Swobody w prowadzeniu rozmów telefonicznych.
- Zdolności szybkiego uczenia się.
- Inicjatywy, innowacyjności.
- Zatrudnienie na umowę zlecenie, z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę.
- Ciekawą pracę wśród ambitnych ludzi, w sympatycznej atmosferze.
- Szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne na każdym etapie pracy.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Zorganizowany dojazd do/z pracy z Centrum Warszawy.