Grupa Contrain, działająca w Polsce od 1998 roku, jest częścią polsko-holenderskiej grupy kapitałowej.
Świadczymy usługi w zakresie zarządzania i zatrudniania wykwalifikowanej kadry różnego szczebla
głównie w branży rolnej, logistycznej, produkcyjnej i medycznej.
Współpracujemy z klientami w Polsce, Holandii, Niemczech i Szwajcarii.
Posiadamy polskie i holenderskie certyfikaty, które potwierdzają naszą rzetelność i działalność
w oparciu o legalne rozwiązania.
(Contrain Poland Sp. z o.o. APT 5612)
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Odwiedź nas: www.contrain.pl
-
bezpośrednią i telefoniczną obsługę pracowników
-
bezpośrednią i telefoniczną obsługę kandydatów
-
pomoc w organizacji spotkań rekrutacyjnych w siedzibie firmy
-
pomoc w organizacji spotkań rekrutacyjnych – terenowych
-
pomoc w organizacji wyjazdów grup pracowniczych do pracy w krajach UE
-
wsparcie administracyjne
-
wsparcie w bieżących zadaniach
-
udział w projektach/ wymianie międzynarodowej
-
zainteresowania branżą HR,
-
komunikatywnej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego,
-
znajomości pakietu MS Office,
-
komunikatywności,
-
odpowiedzialności i rzetelnego wykonywanie powierzonych obowiązków,
-
dobrej organizacji czasu pracy
-
dyspozycyjności – 20 – 40 godz. tyg.
-
prawa jazdy Kat. B (czynne)
-
kompleksowy program stażowy w zakresie HR miękkiego i twardego
-
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
-
zdobycie praktycznych umiejętności,
-
poszerzenie wiedzy z obszaru HR i Sprzedaży,
-
szanse zdobycia nowych, zawodowych doświadczeń
-
przyjazną atmosferę pracy i opiekę mentora