Budimex SA to największa i najbardziej dynamiczna spółka giełdowa działająca w branży budowlanej w Polsce nieprzerwanie od 1986 r.
Naszym głównym udziałowcem jest Ferrovial – światowy lider w infrastrukturze transportowej zatrudniający ponad 70 000 pracowników i działający w ponad 15 krajach na świecie. Mając status generalnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Forma zatrudnienia: Umowa - Zlecenie
Do Twoich zadań należeć będzie:
- wsparcie zespołu w prowadzonych procesach rekrutacyjnych,
- zarządzanie bazą kandydatów,
- publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych,
- preselekcja aplikacji pod kątem prowadzonych projektów rekrutacyjnych,
- koordynacja spotkań z kandydatami,
- opieka nad programami praktyk letnich.
Od kandydatów oczekujemy:
- mile widziani absolwenci, studenci studiów zaocznych bądź studenci ostatniego roku studiów,
- zainteresowania tematyką HR-ową,
- dobrej znajomości angielskiego,
- dobrej znajomości pakietu MS Office,
- samodzielności, dobrej organizacji pracy,
- wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych,
- umiejętności szybkiego uczenia się,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.
Poznaj
Budimex SA
Jesteśmy prestiżową firmą budowlaną o wieloletnim doświadczeniu i stabilnej pozycji na rynku. Należymy do hiszpańskiej grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Marka Budimex to ponad 45-letnia obecność w branży. Zdobyte w tym okresie know-how oraz stabilność finansowa gwarantują rzetelne i zawsze na najwyższym poziomie wykonanie zleconych prac oraz terminowość realizacji. Budimex nie tylko buduje, jest też partnerem dla swoich klientów – jako firma inżynierska rozwiązuje ich problemy, pomaga optymalizować koszty i udoskonala projekty.