Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- Wsparcie Działu Marketingu w bieżących projektach
- Kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentów, opisywanie faktur
- Analiza aktualnych działań marketingowych w branży budowlanej
- Obsługa programu lojalnościowego dla Klientów firmy
- Współpraca z doradcami handlowymi i firmami handlowymi w zakresie zapewnienia materiałów reklamowych
- Pomoc przy organizacji targów, eventów, szkoleń technicznych
- Współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi
- Pomoc przy prowadzeniu bloga
Wymagania:
- Ukończony 3 rok nauki na kierunku marketing, dziennikarstwo lub pokrewnym
- Status studenta
- Doświadczenie min. 3 miesiące na praktykach w dziale marketingu
- „Lekkie pióro"
- Dyspozycyjność do pracy min. 4 dni w tygodniu
- Bardzo dobra znajomość MS Windows (Power Point, Excel, Word)
- Umiejętność organizacji pracy i ustawiania priorytetów
- Umiejętność szybkiego uczenia się
- Sumienność i odpowiedzialność
- Pozytywne nastawienie do pracy i kreatywność w działaniu
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 6 miesięcy z możliwością podjęcia stałej współpracy
- Wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia
- Możliwość dopasowania godzin pracy do planu zajęć szkolnych
- Praktykę w międzynarodowej firmie produkcyjnej
- Zdobycie doświadczenia i nowych kwalifikacji
Poznaj
Xella Polska Sp. z o.o.
Xella Polska Sp. z o.o. - międzynarodowa firma - producent nowoczesnych systemów budowlanych, oferuje energooszczędne materiały budowlane: Ytong, Multipor, Ytong Energo i Silka. Priorytetami Xelli są jakość produkcji – polskie zakłady były wielokrotnie nagradzane w tej kategorii; a także profesjonalne wykonawstwo – od 2012 roku dostępna jest innowacyjna usługa „szkolenie na budowie”, Xella rozwija również autorski program edukacyjny dla szkół i uczelni technicznych – Akademia Murowania Silka Ytong. Więcej informacji w serwisach: www.ytong-silka.pl, www.budowane.pl, www.ZdrowaBudowa.pl, www.akademiamurowania.pl.