Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warszawa
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Devire (agencja pracy tymczasowej, numer certyfikatu 3260) to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry. Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Polsce, Niemczech oraz Czechach.
Twoja przyszła Firma:
Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży elektroniki użytkowej, posiadająca sieć sklepów w całej Polsce. W związku ze stałym rozwojem poszukujemy Kandydata lub Kandydatki na stanowisko Asystenta/ki Działu Kadr i Płac. Do Twoich obowiązków będzie należeć wprowadzanie dokumentów do systemu, zakładanie i uzupełnianie akt osobowych, dbanie o prawidłowy obieg korespondencji, wykonywanie zadań administracyjno-biurowych, zamawianie artykułów biurowych oraz wsparcie działu w codziennej pracy.
Nasz Klient zapewnia:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy (z możliwością przedłużenia),
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych (8-10/16-18),
- Pozytywną atmosferę oraz możliwości rozwoju,
- Pracę w silnej i dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym otoczeniu (Warszawa - Ochota).
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Pierwsze doświadczenie w pracy biurowej/HR,
- Dostępność do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin,
- Dobrą znajomość MS Office (w szczegółności MS Excel),
- Zainteresowanie tematyką HR,
- Zaangażowanie oraz chęć uczenia się,
- Komunikatywność, dokładność i skrupulatność.