LeasingTeam Sp. z o.o. to jeden z liderów rynku agencji zatrudnienia, outsourcingu i doradztwa HR. Współpracujemy ze znanymi i cenionymi polskimi oraz międzynarodowymi firmami, na rzecz których zatrudniamy rocznie 30 tys. pracowników. Dla naszych Klientów jesteśmy sprawdzonym partnerem biznesowym, a dla naszych Pracowników przyjazną Agencją Zatrudnienia. Nasz numer wpisu w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia to 636. Więcej informacji o nas znajdziesz na www.leasingteam.pl
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka Dyrektora
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: A/12/2015
Opis stanowiska:
- wsparcie administracyjne działu sprzedaży w bieżących zadaniach,
- wykonywanie prostych raportów sprzedażowych na potrzeby Dyrektora Sprzedaży,
- koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji,
- prace administracyjno-biurowe.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie (wykształcenie ekonomiczne będzie dodatkowym atutem),
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku najchętniej w dziale sprzedaży,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera - MS Excel, PowerPoint,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- pracę w firmie będącej liderem na rynku usług telekomunikacyjnych,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo/ lub umowę zlecenie,
- udział w ciekawych projektach dających możliwość rozwoju.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi Kandydatami.