Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka Dyrektora
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 001/REJ/AD
Zadania:
- Rejestracja i przywitanie gości
- Obsługa spotkań biznesowych
- Koordynowanie kaledarza spotkań
- Obsługa przychodzących rozmów telefonicznych
- Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji
- Przygotowywanie pism
- Obsługa korespondencji przychodzącej
- Pomoc w przygotowywaniu raportów, prezentacji oraz sprawozdań finansowych
- Archiwizacja dokumentów
- Bieżąca organizacja pracy biura firmy
- Biegła znajomość języka angielskiego (WARUNEK KONIECZNY)
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- Zaawansowana znajomość MS Office
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Sumienność i komunikatywność
- Wysoka kultura osobista
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
- Pracę na umowę zlecenie, w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku
- Możliwość rozwoju w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatnie do doświadczenia