Dyline rozpoczyna nową działalność serwisową na terenie Polski i Europy, głównym zadaniem spółki jest wdrożenie innowacyjnych usług serwisowych na rynek B2B, B2C. Zaletą spółki jest zaangażowanie osób z wieloletnim doświadczeniem, których celem jest jakość i satysfakcja klienta a także Partnerów, którzy są światowymi liderami rynku nowoczesnych technologii. Dołączenie do Dyline to przede wszystkim praca w ekipie nad innowacyjnymi projektami, które są wyróżniane jako przykład jakości w całej Europie.
Asystent/ka Dyrektora
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Organizację i koordynację spotkań;
- Przygotowanie dokumentów;
- Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;
- Kontakt z działem księgowym i personalnym;
- Organizację kalendarza.
Wymagania:
- Doskonała organizacja pracy i doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Znajomość języka angielskiego, język francuski będzie dodatkowym atutem;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- Wysoka kultura osobista;
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę;
- Możliwość doskonalenia kompetencji zawodowych i rozwoju;
- Pakiet benefitów.