Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Asystent Dyrektora Warszawa
Asystent/ka Dyrektora Zarządzającego

Asystent/ka Dyrektora Zarządzającego

Panek S.A
Warszawa
praca stacjonarna
3459 dni temu

Ogłoszenie numer: 714989, z dnia 2015-06-01

Panek S.A

Firma Panek S.A. to ogólnopolska wypożyczalnia samochodów z 15-letnią tradycją.

Asystent/ka Dyrektora Zarządzającego

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Profesjonalna i kompleksowa realizacja zadań powierzonych przez Zarząd Spółki;
  • Dbałość o profesjonalny wygląd recepcji;
  • Rejestracja oraz witanie gości;
  • Kompleksowa obsługa spotkań biznesowych;
  • Obsługa przychodzących rozmów telefonicznych;
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich;
  • Zamawianie artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych;
  • Archiwizacja dokumentów.

Wymagania

  • Pozytywne nastawienie;
  • Umiejętność pracy pod presja czasu oraz w grupie;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny;
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku - min. 1 rok;
  • Biegła obsługa urządzeń biurowych;
  • Biegła obsługa komputera;
  • Sumienność oraz rzetelność;
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy

  • Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku;
  • Możliwość rozwoju oraz zdobycia nowych umiejętności;
  • Możliwość pracy w miłej atmosferze, w zgranym zespole;
  • Umowa zlecenie bądź działalność gospodarcza;
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatnie do doświadczenia.

Wynagrodzenie

Od 2500 do 4000 PLN

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...