Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Asystent Dyrektora Poznań
Asystent/ka Dyrektora (spec. ds. marketingu)

Asystent/ka Dyrektora (spec. ds. marketingu)

IPK sp. z o.o.
Poznań, okolice Poznania
praca stacjonarna
3480 dni temu
IPK Sp. z o.o., firma należąca do Praxi Alliance - międzynarodowej sieci zrzeszającej renomowane firmy rekrutacyjne, specjalizuje się w rekrutacjach kadry zarządzającej, managerskiej i specjalistycznej.

Aktualnie dla naszego Klienta – międzynarodowej firma produkcyjno-handlowej poszukujemy Kandydatkę / Kandydata na stanowisko:



Asystent/ka Dyrektora (spec. ds. marketingu)

Miejsce pracy: okolice Poznania
Nr Ref.: ADM/04/15


Opis stanowiska:
  • Administracyjne i organizacyjne wsparcie Dyrektora w bieżących działaniach; 
  • zarządzanie kalendarzem spotkań;
  • organizacja wyjazdów służbowych ( przeloty, noclegi itp.); 
  • wykonywanie prac o charakterze administracyjno-biurowym i zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu;
  • obsługa korespondencji firmy;
  • przygotowywanie analiz oraz materiałów marketingowych na potrzeby przełożonego;
  • obsługa zaopatrzenia biurowego;
  • współpraca z działem marketingu w zakresie działań promocyjnych i marketingowych;
  • pomoc w organizacji wydarzeń branżowych;
  • opieka nad social media;
  • kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami w celu badania potrzeb rynkowych;
  • redagowanie i tworzenie tekstów promocyjnych.
Od kandydatów wymagamy:
  • wykształcenie wyższe ( preferowane rolnicze lub ugruntowana znajomość branży); 
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane ;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point);
  • umiejętność tworzenia i redagowania tekstów promocyjnych i marketingowych; 
  • znajomość podstawowych zasad różnicowania i pozycjonowania produktów; 
  • wysoki poziom zorganizowania i umiejętność efektywnego planowania działań; 
  • wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę;
  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń w stabilnej międzynarodowej firmie;
  • szeroki pakiet socjalny

Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz.926 z późn.zm.).”
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...