Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Wadowice Asystent Dyrektora Wadowice
Asystent/ka Dyrektora i Działu Prawnego

Asystent/ka Dyrektora i Działu Prawnego

Grupa Maspex Wadowice
Wadowice
praca stacjonarna
4311 dni temu
Asystent/ka Dyrektora i Działu Prawnego
Miejsce pracy: małopolskie/ Wadowice
Nr Ref.: AsPrawny/0113/Wadowice

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie Dyrektora i wszystkich pracowników Działu Prawnego w codziennych obowiązkach, m.in. pilnowaniu podpisywania i prawidłowego obiegu dokumentów, przygotowywaniu i archiwizowaniu dokumentów, dbaniu o właściwy przepływ informacji, organizowaniu i umawianiu spotkań, prowadzeniu korespondencji.

 

Oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego administracyjnego, rozpatrzymy także kandydatury studentów IV i V roku studiów
  • dobrej organizacji pracy
  • komunikatywności
  • odpowiedzialności
  • umiejętności pracy w zespole
  • dyspozycyjności
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • prawa jazdy kat. B

Mile widziane:

  • znajomość j. rosyjskiego 
Oferujemy:
  • pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • szkolenia i możliwość rozwoju kompetencji zawodowych

Osoby zainteresowane prosimy o zaakceptowanie w formularzu aplikacyjnym poniższej klauzuli:

Osoby zainteresowane prosimy o zaakceptowanie w formularzu aplikacyjnym poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji w ramach spółek z Grupy Maspex Wadowice (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002 nr 101 poz. 926 t.j. z późn. zm.). Podmioty tworzące Grupę Maspex Wadowice, odpowiedzialne za przetwarzanie danych osobowych: MW-GMW Sp. z o.o. Sp. k. z (ul. Chopina 39, 34-100 Wadowice), MASPEX-GMW Sp. z o.o. Sp.k. (ul. Chopina 10, 34-100 Wadowice), Grupa Maspex Sp. z o.o. S.K.A (ul. Legionów 37, 34-100 Wadowice), MWS Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Strefowa 13, 43-100 Tychy), „MGD”-GMW Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Legionów 37, 34-100 Wadowice), Tymbark-MWS Sp. z o.o. Sp.k. (34-650 Tymbark 156), Lubella Sp. z o.o. Sp.k. (ul. Wrotkowska 1, 20-469 Lublin), M-Logistic Sp. z o.o. (ul. Strefowa 13, 43-100 Tychy), Ekoland Sp. z o.o. (ul. Strefowa 2, 43-100 Tychy), Polski Lek S.A. (ul. Chopina 10, 34-100 Wadowice) oraz Agros-Nova Spółka Akcyjna (ul. Aleja Stanów Zjednoczonych 61a, 04-028 Warszawa). Jednocześnie wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości drogą e-mailową informacji o prowadzonych przez przedmiotowe Spółki procesach rekrutacji. Zostałem poinformowany/-a, że przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...