Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent/ka Dyrektora Handlowego

Grupa Maspex Wadowice
Wadowice
praca stacjonarna
4180 dni temu
Asystent/ka Dyrektora Handlowego
Miejsce pracy: małopolskie/ Wadowice
Nr Ref.: ADH/0413/Wadowice

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za ścisłą współpracę z Dyrektorem Handlowym i wsparcie Działu w bieżących projektach, w tym  m.in. za sprawną komunikację i obieg dokumentów; planowanie, organizowanie spotkań i wyjazdów służbowych; przygotowywanie i analizowanie planów i raportów sprzedażowych; utrzymywanie dobrych relacji z dystrybutorami i innymi kluczowymi klientami firmy.

Oczekujemy:
  • 2 letniego doświadczenia w pracy na stanowisku sprzedażowym lub asystenckim w dziale handlowym
  • wiedzy z zakresu specyfiki sprzedaży w kanale tradycyjnym (praktycznej znajomości systemów dystrybucji)
  • komunikatywności – umiejętności słuchania ze zrozumieniem, precyzyjnego przekazywania informacji oraz dostosowania komunikacji do odbiorcy
  • umiejętności organizowania, planowania i koordynowania działań
  • umiejętności szybkiego reagowania w sytuacji zmiany
  • inicjatywy, kreatywności w działaniu
  • umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • radzenia sobie w pracy pod presją czasu
  • bardzo dobrej, praktycznej znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Power Point)
  • prawa jazdy kat. B i praktyki w prowadzeniu pojazdu
Oferujemy:
  • pracę w firmie będącej liderem na rynku
  • pracę w centrali firmy w Wadowicach
  • możliwość udziału w szkoleniach i spotkaniach branżowych
  • niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop

 


Osoby zainteresowane prosimy o zaakceptowanie w formularzu aplikacyjnym poniższej klauzuli:

Osoby zainteresowane prosimy o zaakceptowanie w formularzu aplikacyjnym poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji w ramach spółek z Grupy Maspex Wadowice (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002 nr 101 poz. 926 t.j. z późn. zm.). Podmioty tworzące Grupę Maspex Wadowice, odpowiedzialne za przetwarzanie danych osobowych: MW-GMW Sp. z o.o. Sp. k. z (ul. Chopina 39, 34-100 Wadowice), MASPEX-GMW Sp. z o.o. Sp.k. (ul. Chopina 10, 34-100 Wadowice), Grupa Maspex Sp. z o.o. S.K.A (ul. Legionów 37, 34-100 Wadowice), MWS Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Strefowa 13, 43-100 Tychy), „MGD”-GMW Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Legionów 37, 34-100 Wadowice), Tymbark-MWS Sp. z o.o. Sp.k. (34-650 Tymbark 156), Lubella Sp. z o.o. Sp.k. (ul. Wrotkowska 1, 20-469 Lublin), M-Logistic Sp. z o.o. (ul. Strefowa 13, 43-100 Tychy), Ekoland Sp. z o.o. (ul. Strefowa 2, 43-100 Tychy), Polski Lek S.A. (ul. Chopina 10, 34-100 Wadowice) oraz Agros-Nova Spółka Akcyjna (ul. Aleja Stanów Zjednoczonych 61a, 04-028 Warszawa). Jednocześnie wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości drogą e-mailową informacji o prowadzonych przez przedmiotowe Spółki procesach rekrutacji. Zostałem poinformowany/-a, że przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, a podanie danych osobowych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...