Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Budowanie i wzmacnianie relacji z partnerami B2C i B2B, przygotowywanie i obsługa umów. Bieżący kontakt z biurami rekrutacji studentów. Wsparcie sprzedaży, praca w oparciu o system CRM. Bieżące raportowanie działań i wyników oraz analiza danych. Prowadzenie...
  • Asystent / Asystentka w dziale sprzedaży

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Aktywne wsparcie zespołu sprzedażowego w dystrybucji produktów i usług; Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami według standardów firmy; Tworzenie ofert handlowych i innych dokumentów sprzedażowych; Realizacja celów sprzedażowych; Współpraca międzydziałowa w...
  • Asystent / Asystentka ds. Zamówień

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Pomoc w działaniu działu zakupów, w tym procesie zamawiania produktów od krajowych i międzynarodowych dostawców. Zarządzanie, uaktualnianie i kontrola baz danych. Tworzenie raportów, monitorowanie dostaw i rozwiązywanie problemów. Komunikacja z dostawcami. Wsparcie w...
  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług będących w ofercie firmy; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami zgodnie z określonymi standardami; Przygotowanie ofert handlowych, kontraktów ramowych i innych...
  • Asystent / Asystentka działu zakupów

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu zakupów w procesie zamawiania towaru u dostawców polskich i zagranicznych. Uzupełnianie, aktualizacja i nadzorowanie baz danych; Raportowanie, monitoring dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości; Korespondencja z dostawcami; Pomoc w...
  • Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Obowiązki: Obsługa systemu zamówień i monitorowanie ich realizacji; Weryfikacja i aktualizacja danych klientów oraz uhonorowanie warunków kontraktu; Informowanie klientów o stanie dostępności produktów; Prowadzenie korespondencji z klientami i wsparcie w rozwiązywaniu problemów;...
  • Asystent w Departamencie Wsparcia Sprzedaży

    Expander   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    17 godz.
    Zadania: Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych Weryfikacja obowiązków informacyjnych związanych z Ustawą o Kredycie Hipotecznym Monitorowanie poprawności danych oraz dokumentów w podległym obszarze zgodnie z procedurami firmy Tworzenie analiz, raportów, rankingów...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Zamówień

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku: Przechowywanie i zarządzanie zamówieniami w ramach systemu handlowego; Sprawdzanie wiarygodności danych klientów oraz skrupulatna analiza warunków handlowych; Zapewnienie klientom informacji o dostępności produktów; Komunikacja z klientami głównie przez telefon oraz...
  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień Eksportowych

    ERG S.A.   Dąbrowa Górnicza    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i procesowanie zamówień; Fakturowanie i zarządzanie dokumentacją transakcji, zarówno krajowych jak i międzynarodowych; Nadzór nad terminową płatnością faktur; Koordynowanie działań związanych z ubezpieczeniami i windykacją; Monitorowanie magazynu i...
  • Asystent Działu Handlowego

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Aktywne wsparcie dla działań Działu Handlowego przy realizacji bieżących zadań w obszarach wskazanych przez przełożonego m.in.: przygotowywanie ofert, obsługa bazy danych, kontakt z klientami, organizacja szkoleń i eventów, pomoc w organizacji kampanii sprzedażowych,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Asystent Handlowy Wielkopolskie
Asystent/ka Dyrektora Handlowego

Asystent/ka Dyrektora Handlowego

Gravet Consulting Sp. z o.o.
wielkopolskie, Luboń
praca stacjonarna
2469 dni temu

Gravet Consulting Sp. z o.o. działa z sukcesem na rynku doradztwa personalnego od 1995 r.
Naszym klientem jest wiodące przedsiębiorstwo z branży usług przemysłowych, firma z kapitałem niemieckim, świadcząca usługi w całej Europie.
Poszukujemy ambitnej i samodzielnej osoby, która będzie zarządzać pracą administracyjną działu handlowego, na stanowisko:

Asystent/ka Dyrektora Handlowego
Miejsce pracy: Luboń
Nr ref.: ASYS_L/18

Zakres zadań:

  • Ścisła współpraca z Dyrektorem Handlowym – m.in. prowadzenie kalendarza, umawianie i organizacja spotkań biznesowych, podróży służbowych, wsparcie w bieżących zadaniach
  • Organizacja pracy i obsługa biurowa Działu Handlowego
  • Nadzór nad dokumentacją Działu Handlowego
  • Kontakt z Kluczowymi Klientami firmy
  • Dbanie o komunikację wewnętrzną w Dziale Handlowym, koordynacja przepływu informacji w firmie
  • Uczestnictwo w spotkaniach Działu Handlowego
  • Zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną
  • Przygotowywanie dokumentów, raportów, tłumaczeń, analiz handlowych oraz dokumentów wewnętrznych zgodnie z wytycznymi Dyrektora Handlowego oraz pracowników Działu Handlowego

Oczekiwania wobec Kandydata/tki:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - asystenta/ki zarządu lub działu handlowego
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel oraz MS Word
  • Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
  • Czynne prawo jazdy kategorii B
  • Mile widziana znajomość programu SAP
  • Umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji biznesowej
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie działającej firmie o ugruntowanej pozycji
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników firmy
  • Prywatną opiekę medyczną, polisę na życie oraz kartę MultiSport
  • Pracę w dynamicznym zespole i przyjaznej atmosferze
  • Codzienny kontakt zawodowy z językiem niemieckim
Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.”
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Budowanie i wzmacnianie relacji z partnerami B2C i B2B, przygotowywanie i obsługa umów. Bieżący kontakt z biurami rekrutacji studentów. Wsparcie sprzedaży, praca w oparciu o system CRM. Bieżące raportowanie działań i wyników oraz analiza danych. Prowadzenie...
  • Asystent / Asystentka w dziale sprzedaży

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Aktywne wsparcie zespołu sprzedażowego w dystrybucji produktów i usług; Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami według standardów firmy; Tworzenie ofert handlowych i innych dokumentów sprzedażowych; Realizacja celów sprzedażowych; Współpraca międzydziałowa w...
  • Asystent / Asystentka ds. Zamówień

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Pomoc w działaniu działu zakupów, w tym procesie zamawiania produktów od krajowych i międzynarodowych dostawców. Zarządzanie, uaktualnianie i kontrola baz danych. Tworzenie raportów, monitorowanie dostaw i rozwiązywanie problemów. Komunikacja z dostawcami. Wsparcie w...
  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług będących w ofercie firmy; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami zgodnie z określonymi standardami; Przygotowanie ofert handlowych, kontraktów ramowych i innych...
  • Asystent / Asystentka działu zakupów

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu zakupów w procesie zamawiania towaru u dostawców polskich i zagranicznych. Uzupełnianie, aktualizacja i nadzorowanie baz danych; Raportowanie, monitoring dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości; Korespondencja z dostawcami; Pomoc w...
  • Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Obowiązki: Obsługa systemu zamówień i monitorowanie ich realizacji; Weryfikacja i aktualizacja danych klientów oraz uhonorowanie warunków kontraktu; Informowanie klientów o stanie dostępności produktów; Prowadzenie korespondencji z klientami i wsparcie w rozwiązywaniu problemów;...
  • Asystent w Departamencie Wsparcia Sprzedaży

    Expander   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    17 godz.
    Zadania: Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych Weryfikacja obowiązków informacyjnych związanych z Ustawą o Kredycie Hipotecznym Monitorowanie poprawności danych oraz dokumentów w podległym obszarze zgodnie z procedurami firmy Tworzenie analiz, raportów, rankingów...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Zamówień

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku: Przechowywanie i zarządzanie zamówieniami w ramach systemu handlowego; Sprawdzanie wiarygodności danych klientów oraz skrupulatna analiza warunków handlowych; Zapewnienie klientom informacji o dostępności produktów; Komunikacja z klientami głównie przez telefon oraz...
  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień Eksportowych

    ERG S.A.   Dąbrowa Górnicza    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i procesowanie zamówień; Fakturowanie i zarządzanie dokumentacją transakcji, zarówno krajowych jak i międzynarodowych; Nadzór nad terminową płatnością faktur; Koordynowanie działań związanych z ubezpieczeniami i windykacją; Monitorowanie magazynu i...
  • Asystent Działu Handlowego

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Aktywne wsparcie dla działań Działu Handlowego przy realizacji bieżących zadań w obszarach wskazanych przez przełożonego m.in.: przygotowywanie ofert, obsługa bazy danych, kontakt z klientami, organizacja szkoleń i eventów, pomoc w organizacji kampanii sprzedażowych,...