Gravet Consulting Sp. z o.o. działa z sukcesem na rynku doradztwa personalnego od 1995 r.
Naszym klientem jest wiodące przedsiębiorstwo z branży usług przemysłowych, firma z kapitałem niemieckim, świadcząca usługi w całej Europie.
Poszukujemy ambitnej i samodzielnej osoby, która będzie zarządzać pracą administracyjną działu handlowego, na stanowisko:
Asystent/ka Dyrektora Handlowego
Miejsce pracy: Luboń
Nr ref.: ASYS_L/18
Zakres zadań:
- Ścisła współpraca z Dyrektorem Handlowym – m.in. prowadzenie kalendarza, umawianie i organizacja spotkań biznesowych, podróży służbowych, wsparcie w bieżących zadaniach
- Organizacja pracy i obsługa biurowa Działu Handlowego
- Nadzór nad dokumentacją Działu Handlowego
- Kontakt z Kluczowymi Klientami firmy
- Dbanie o komunikację wewnętrzną w Dziale Handlowym, koordynacja przepływu informacji w firmie
- Uczestnictwo w spotkaniach Działu Handlowego
- Zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną
- Przygotowywanie dokumentów, raportów, tłumaczeń, analiz handlowych oraz dokumentów wewnętrznych zgodnie z wytycznymi Dyrektora Handlowego oraz pracowników Działu Handlowego
Oczekiwania wobec Kandydata/tki:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - asystenta/ki zarządu lub działu handlowego
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel oraz MS Word
- Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
- Czynne prawo jazdy kategorii B
- Mile widziana znajomość programu SAP
- Umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji biznesowej
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu
Pracodawca oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie działającej firmie o ugruntowanej pozycji
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników firmy
- Prywatną opiekę medyczną, polisę na życie oraz kartę MultiSport
- Pracę w dynamicznym zespole i przyjaznej atmosferze
- Codzienny kontakt zawodowy z językiem niemieckim