Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 150 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart, jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego
- wsparcie operacyjne pracy Dyrektora ds. Sprzedaży i Relacji z Klientami
- kompleksowe zarządzanie kalendarzem spotkań
- przygotowywanie materiałów i prezentacji
- organizację spotkań i podróży służbowych
- tworzenie raportów oraz przygotowywanie analiz i zestawień
- dbanie o sprawny obieg dokumentów oraz przepływ informacji
- wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- praktyczne znajomość pakietu Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel i MS Power Point
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- pro aktywność i zaangażowanie
- wysoka kultura osobista
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
- owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę