Asystent/ka Dyrektora Biura ds. Zarządzania Aktywami
Miejsce pracy:
Warszawa
Twoja rolą będzie:
- Wsparcie organizacyjne Dyrektora obszaru w zakresie umawiania i organizacji spotkań, zarządzania kalendarzem spotkań, uczestnictwa w spotkaniach oraz sporządzania notatek
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji i terminowością realizacji zadań
- Przygotowywanie pism oraz odpowiedzi na pisma przychodzące, przygotowywanie wniosków formalnych, prowadzenie korespondencji w sprawach zleconych
- Wsparcie i udział w projektach, tworzenie harmonogramów i budżetów projektów oraz nadzór nad ich realizacją, ocena ryzyka związanego z prowadzonym projektem
- Przygotowywanie prezentacji i raportów
- Przygotowywanie analiz, porównań, statystyk, przeprowadzanie badań rynku oraz podejmowanie innych działań analitycznych niezbędnych dla sprawnego funkcjonowania obszaru
CO OTRZYMASZ W ZAMIAN?
- Ciekawą pracę w środowisku lotniczym
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne szkolenia i certyfikaty
- Pracę w zgranym zespole i unikalnym miejscu pracy
- Zniżkowe bilety dla pracowników i ich rodzin
- Prywatną opiekę medyczna i świadczenia socjalne
- Karty sportowe
- Umowa o pracę
CO OTRZYMASZ W ZAMIAN?
- Ciekawą pracę w środowisku lotniczym
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne szkolenia i certyfikaty
- Pracę w zgranym zespole i unikalnym miejscu pracy
- Zniżkowe bilety dla pracowników i ich rodzin
- Prywatną opiekę medyczna i świadczenia socjalne
- Karty sportowe
- Umowa o pracę
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Wykształcenia min. średniego, preferowane wyższe
- Doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim lub administracyjnym – min. rok
- Znajomości języka angielskiego – min. poziom B2
- Bardzo dobrej znajomości Pakietu MS Office
- Prawa jazdy kat. B – mile widziane
- Wysokiej kultury osobistej
- Samodzielności, dokładności, terminowości
- Zdolności analitycznych