Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie. Pod naszym szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w różnych formatach, jesteśmy także właścicielem i zarządcą centrów handlowych. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Kluczowym elementem strategii firmy jest również odpowiedzialne podejście do pracowników. W tym celu firma wdrożyła Politykę Różnorodności. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- wspieranie dyrektorów handlowych w zakresie obiegu dokumentów
- tłumaczenia
- przygotowywanie prezentacji w MS Power Point
- przygotowywanie analiz i zestawień w MS Excel
- organizacja wyjazdów służbowych dyrektorów
- organizacja zebrań dyrektorów
- bardzo dobra znajomość MS Office
- biegła znajomość języka francuskiego
- komunikatywność
- umiejętność zarządzania priorytetami
- bardzo dobre planowanie i organizacja pracy
- odporność na stres
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- dynamiczną pracę w gronie specjalistów
- możliwości rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet socjalny
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, działającej w oparciu o najwyższe standardy
MIEJSCE PRACY: Centrala, Warszawa
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.