Asystent/ka ds. Zakupów Zagranicznych
Miejsce pracy: Wrocław
Słyszałeś o tym, że Spółka mPTech jest polskim producentem nowoczesnych smatfonów oraz telefonów komórkowych pod markami myPhone oraz Hammer? Jeśli nie, to nic straconego! Na początku opowiemy Ci o tym, jak to robimy i dlaczego jesteśmy w tym tacy dobrzy.
Na etapie wdrażania zadbamy, abyś nie miał żadnych wątpliwości, nasi doświadczeni Pracownicy wprowadzą Cię krok po kroku w świat mPTech.
W ramach umowy o pracę zapewnimy Ci:
wyzwania, z którymi będziesz się mierzył:
- tworzenie, wysyłanie, monitorowanie, egzekwowanie realizacji zamówień do dostawców części zamiennych
- weryfikowanie faktur zakupowych pod względem zgodności ilościowej, jakościowej i wartościowej
- przygotowanie dokumentów pod odprawę celną
- wprowadzanie zamówień do wewnętrznego systemu ERP
- składanie reklamacji dotyczących terminów dostawy, uszkodzeń w dostawie, rozbieżności w dostawach oraz egzekwowanie kompensat
- przygotowywanie raportów
oraz korzyści:
- interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- system wynagrodzeń adekwatny do osiąganych rezultatów oraz realizowanych zadań
- możliwość rozwoju zawodowego
- dostęp do dodatkowych świadczeń pozafinansowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
- lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
- darmowy parking dla naszych Pracowników
Jaki jest nasz ideał?
- swobodnie komunikuje się w języku angielskim ( warunek konieczny do komunikacji pisemnej z dostawcami z rynku wschodniego)
- łatwo nawiązuje relacje, dobrze czuje się w pracy zespołowej, mile widziane doświadczenie we współpracy z dostawcami z rynku chińskiego
- posiada zdolności analityczne, potrafi pracować na liczbach i analizować dane
- nastawiony na osiąganie celów, posiada wysoką samodyscyplinę w planowaniu i realizowaniu zadań, efektywny w działaniu
- zna MS Office
- kreatywny, szukający rozwiązań, inicjator pomysłów