Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmy zajmującej się produkcją najwyższej klasy sprzętu magazynowego, aktualnie poszukujemy Kandydatów/-tek na stanowisko:
Miejsce pracy: Bronisze
Opis stanowiska:
- wspieranie działu sprzedaży serwisu poprzez przygotowywanie ofert i materiałów oraz przekazywanie i odbieranie informacji
- prowadzenie rozmów i nawiązywanie kontaktów handlowych oraz utrzymywanie kontaktów pomiędzy klientami i firmą
- prowadzenie dokumentacji klientów, teczek kontraktowych oraz odpowiedzialność za przechowywanie dokumentacji
- wsparcie w obsłudze klienta
- przygotowywanie raportów dotyczących pracy
Od Kandydatów wymagamy:
- doświadczenie w kontaktach z klientami oraz umiejętność pracy z dużymi bazami danych
- dobrej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmie oraz znajomości obsługi komputera
- bardzo dobrej organizacji pracy, dokładności, zaangażowania i komunikatywności
- umiejętności pracy w zespole jak i pracy samodzielnej, myślenia logicznego oraz analitycznego, otwartości na inne osoby oraz gotowości i chęci do uczenia się
- mile widziane wykształcenie wyższe oraz znajomość programu SAP
Wybranym osobom oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bezpośrednio u Klienta
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
- szkolenia wdrażające, wsparcie merytoryczne
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet socjalny
Poznaj
Adecco Poland Sp. z o.o
Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364
Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie HR. Dzięki szerokiemu wachlarzowi działań oferujemy usługi związane z rekrutacją pracowników tymczasowych oraz stałych. Dla naszych klientów przygotowujemy też najlepsze oferty outsourcingowe.
Tworzymy własną bazę zaangażowanych pracowników, którzy chcą podejmować nowe wyzwania. Dzięki temu zawsze możemy zaproponować rozwiązania szyte na miarę. Ponadto odpowiadamy za wybór najlepszych kandydatów – rekrutujemy od A do Z. To pozwala nam szybko, sprawnie i bezproblemowo dobrać odpowiedniego pracownika na dane stanowisko.
Co ważne, każdy zatrudniony kandydat doskonale wie, na czym będzie polegała jego praca. Dzięki temu unikamy nieporozumień i maksymalnie zmniejszamy ryzyko rezygnacji kandydata ze stanowiska.
Nasz doświadczony zespół jest z Tobą na każdym etapie rekrutacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy działać szybko i skutecznie. Nasz atut to duża sprawność procesowa.
Jesteśmy liderem, który myśli globalnie i umie działać lokalnie!