Poszukujemy osób na stanowisko:
Rekrutacja do wewnętrznego Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o.
- Telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED;
- Umawianie Pacjentów na konsultacje i badania;
- Informowanie o usługach i cenniku.
- Wykształcenie min. średnie;
- Biegłość w obsłudze komputera;
- Zdolność szybkiego uczenia się;
- Dobra dykcja i miły ton głosu;
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres;
- Dyspozycyjność do pracy min. 120 godzin w miesiącu;
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym ( 8, 12 lub inne uzgodnione zmiany godzinowe, pracujemy pn-pt 6-22, weekendy 7-21);
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta oraz znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z branży usług medycznych, będącej liderem w Polsce;
- Atrakcyjny i motywacyjny system wynagrodzenia;
- Pakiet socjalny: m. in. opieka medyczna, karta MultiSport, nauka języka angielskiego;
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia, z możliwością przejścia na umowę o pracę po okresie próbnym;
- Profesjonalne szkolenia, możliwość zdobywania nowych kompetencji i rozwoju zawodowego w Grupie LUX MED;
- Udział w projektach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia.
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MEDJesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.