Poszukujemy osób na stanowisko:
- Telefoniczna obsługa Klientów Grupy LUX MED w języku polskim i angielskim;
- Umawianie Pacjentów na konsultacje i badania;
- Informowanie o usługach i cenniku.
- Wykształcenie min. średnie;
- Biegłość w obsłudze komputera;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Zdolność szybkiego uczenia się;
- Dobra dykcja i miły ton głosu;
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres;
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (Call Center czynne pn-pt 6-22, weekendy 7-21);
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem.
- Bardzo dobre warunki zatrudnienia;
- Atrakcyjny i motywacyjny system wynagrodzenia;
- Preferujemy zatrudnienie na zasadzie umowy-zlecenia;
- Elastyczne godziny pracy;
- Profesjonalne szkolenia i możliwość zdobywania nowych kompetencji i rozwój zawodowy;
- Przyjazną atmosfera pracy.
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MEDJesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.