Ogłoszenie numer: 534605, z dnia 2014-10-30
Limango to innowacyjna i szybko rozwijająca się platforma zakupów online w Europie. Należy do niemieckiej grupy kapitałowej „Otto Group”, jednej z wiodących firm w segmencie e-commerce na świecie.
Limango.pl to platforma zakupowa dla mam, oferująca codziennie nowe produkty przecenione od 30 do 80%. Każdego dnia rozpoczyna się od kilku do kilkunastu wyselekcjonowanych kampanii sprzedażowych, z takich obszarów jak: odzież, obuwie dziecięce i damskie, kosmetyki, zabawki, artykuły dla niemowląt oraz wystrój wnętrz. Obok popularnych i cenionych na całym świecie brandów, daje dostęp do unikatowych marek, niedostępnych na polskim rynku. Klub współpracuje też z polskimi producentami i oferuje dla swoich klientów również wiodące polskie marki.
Limango Polska działa na rynku od 3 lat. Dzięki zaangażowaniu całego zespołu dołączyło w tym czasie do czołówki firm e-commerce w Polsce. By nieustannie rozwijać swoje usługi i oferować Klientom innowacyjne i przyjazne rozwiązania poszukujemy osób, które nie boją się wyzwań, są ukierunkowane na rozwój i chcą pracować w młodym, ambitnym zespole.
Asystent/ka ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
Kogo szukamy?
Sprawnego koordynatora, organizatora, który umie trzymać w ręku kilka sznurków na raz, ale zawsze wie, który jest najważniejszy. Osoby, która zawsze doprowadza do końca rozpoczęte zadania, podejmuje własne inicjatywy i nie traci zimnej krwi w trudnych sytuacjach.
Co jeszcze jest dla nas ważne?
Posługujesz się swobodnie Excelem, potrafisz poświęcić się z uwagą i dokładnością skomplikowanym tabelom i opracować zestawienia danych. Niemniej ważna jest umiejętność komunikacji ponieważ, na tym stanowisku, współpracuje się z wieloma partnerami zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy.
Rolą Asystenta/ki ds. Sprzedaży będzie:
Osoba pracująca na wyżej wymienionym stanowisku koordynuje przygotowania i realizację poszczególnych akcji sprzedażowych (kilkudniowych kampanii produktów danej marki) na platformie klubu, we współpracy z kupcem, działem produkcji, działem marketingu oraz Logistyką i Księgowością. Odpowiada za przygotowanie i opracowanie informacji od dostawcy, koordynację dostaw i rozliczenia faktur, a także wprowadzenie danych do CMS.
Wymagania
Nasze kluczowe oczekiwania wobec kandydatów to:
-
dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzacji i kontrolowania różnych zadań jednocześnie,
-
samodzielność, zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania,
-
uporządkowany sposób pracy,
-
podejmowanie własnych inicjatyw i umiejętność realizacji zadań w wyznaczonym czasie,
-
zainteresowanie modą, stylem i trendami,
-
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
-
dobra znajomość MS-Office (w szczególności Excel),
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego, niemiecki będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
ciekawą i pełną wyzwań pracę w bardzo dynamicznym środowisku branży internetowej – u nas nie będziesz się nudzić,
-
współtworzenie firmy silnie skoncentrowanej na rozwój,
-
szybkie podejmowanie decyzji dzięki płaskiej hierarchii,
-
dynamiczne, przyjazne środowisko pracy w młodym sympatycznym zespole,
-
możliwość szybkiego rozwoju i samorealizacji także dzięki szkoleniom wewnętrznym i zewnętrznym,
-
zdobywanie doświadczenia w międzynarodowym zespole działającym na różnych rynkach europejskich,
-
pracę w bardzo klimatycznym biurze w centrum Wrocławia.