LafargeHolcim włącza się w budowę miast na całym świecie poprzez oferowanie innowacyjnych rozwiązań dla budownictwa mieszkaniowego, trwałej zabudowy miejskiej, solidnych rozwiązań budowlanych i lepszej komunikacji między miastami. LafargeHolcim realizuje politykę zrównoważonego rozwoju, łączącą działalność przemysłową z szacunkiem dla środowiska naturalnego, pracowników i lokalnych społeczności. Wartością firmy jest bezpieczeństwo i zdrowie naszych pracowników, klientów oraz kontrahentów.
Obecnie poszukuje osoby na stanowisko:
Miejsce pracy: Ostrowite
- Sprawna obsługa terminalu wagowego
- Wydawanie towaru zgodnie z zamówieniami
- Sporządzanie raportów dziennych oraz miesięcznych sprzedaży
- Realizacja transakcji gotówkowych
- Archiwizowanie dokumentów
- Współpraca z działem logistyki oraz Centrum Obsługi Klienta
- Wykształcenie minimum średnie – ekonomiczne lub pokrewne
- Dobra obsługa komputera, umiejętność obsługi pakietu MS Office
- Umiejętność obsługi sprzętu biurowego (skaner, kasa fiskalna itp.)
- Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Samodzielność i odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
- Zdolności organizacyjne
- Rzetelność, dokładność i wnikliwość
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Prywatną opiekę medyczną
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.