SAS Institute to wiodąca firma technologiczna rynku IT. Z technologii SAS korzysta 70 000 firm i instytucji w ponad 140 krajach na świecie. Innowacyjność tworzonych rozwiązań wyznacza nowe trendy rynkowe dając firmie SAS pozycję niekwestionowanego lidera na rynku informatycznym w wielu rozwijających się dziedzinach.
Do stałego wsparcia zadań zespołu marketingu poszukujemy osoby na stanowisko:
(Współpraca z uczelniami)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wspierała realizację zadań zespołu marketingu w sektorze akademickim.
- Obsługa kwestii administracyjnych związanych z uczelniami (obieg dokumentów, realizacja umów).
- Utrzymywanie kontaktu z partnerami na uczelniach.
- Przygotowywanie i aktualizowanie baz danych działu marketingu.
- Przygotowywanie materiałów marketingowych dotyczących współpracy akademickiej.
- Monitorowanie rynku akademickiego pod kątem wydarzeń, projektów, społeczności.
- Wsparcie przy organizacji wydarzeń akademickich wewnętrznych i zewnętrznych.
- Wsparcie innych działań zespołu marketingu.
- Mile widziana działalność w organizacjach studenckich, społecznych, kołach naukowych.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu pozytywnych relacji, wysoka kultura osobista.
- Umiejętność generowania pomysłów i sposobów ich realizacji.
- Umiejętność zbierania, opracowywania i analizowania informacji.
- Dobra organizacja pracy, skrupulatność i samodzielność.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Znajomość języka angielskiego.
- Pracę w wymiarze minimum 3/5 etatu do pełnego.
- W dużej, międzynarodowej organizacji, w profesjonalnym zespole marketingu.
- Przyjazną atmosferę pracy.
Jeśli spełniasz powyższe oczekiwania zapraszamy Cię do złożenia swojej aplikacji. W zamian proponujemy Ci pracę w świetnie współpracującym zespole, w międzynarodowej firmie oferującej realną możliwość rozwoju, atmosferę współpracy i wysoką kulturę pracy.