Zobacz nasz kanał na YouTube
PGS Software to polska spółka informatyczna plasująca się w dziesiątce największych eksporterów usług IT w Polsce. Mamy biura we Wrocławiu, Rzeszowie i Gdańsku. Naszymi klientami są firmy z Europy Zachodniej i USA. Firma ma status złotego partnera Microsoft.
Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu zajmującego się bieżącą administracją biura PGS Software w Rzeszowie.
Jeśli posiadasz doświadczenie w zarządzaniu obiegiem dokumentacji, zwłaszcza kadrowej oraz pracy na recepcji, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie.
Asystent/ka ds. kadr
Miejsce pracy: Rzeszów
Nr Ref.: PR-RZE-AK-2017/07
Jeśli:
- Jesteś osobą komunikatywną, pogodną i lubiącą pracę z ludźmi
- Dobra organizacja pracy i samodzielność to Twoje mocne strony
- Jesteś absolwentem studiów z zakresu administracji, prawa lub pokrewnego kierunku
- Posiadasz min. 4-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Masz doświadczenie w zarządzaniu obiegiem dokumentów w firmie
- Potrafisz tworzyć umowy cywilnoprawne (dodatkowym atutem będzie również doświadczenie w tworzeniu umów o pracę)
- Znasz procedury obsługi skierowań na badania okresowe pracowników
- Posiadasz wiedzę z zakresu prawa pracy (dodatkowym atutem będzie szersza znajomość zagadnień kadrowych)
- Posiadasz umiejętności redagowania pism oraz analizy dokumentów pod kątem poprawności językowej, stylistyki oraz ich logicznej treści
- Znasz bardzo dobrze pakiet MS Office (Word i Excel)
- Twoja znajomość języka angielskiego jest na poziomie B2
- Posiadasz prawo jazdy kat. B
- Chcesz realizować zadania z wielu obszarów funkcjonowania firmy
Zaaplikuj do nas już teraz, czeka na Ciebie:
- Praca w przyjaznej, niekorporacyjnej atmosferze, w której zapomnisz o rutynie
- Bogaty pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, kursy języków obcych)
- Stabilne, pewne warunki zatrudnienia
- Smaczne kanapki i napoje bez ograniczeń
Czym będziesz się zajmować?
- Ścisłą współpracą z Działem Kadr, Managerem Biura w Rzeszowie oraz HRem
- Przygotowywaniem zleceń i umów o pracę
- Obiegiem faktur oraz korespondencją
- Administracją ubezpieczeń na życie oraz licencji używanych w firmie
- Wspieraniem obsługi recepcji i zapewnianiem sprawnego funkcjonowania biura
- Organizacją spotkań biznesowych