CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce, z oddziałami w ponad 13 miastach w Polsce.
Obecnie do naszego zespołu w siedzibie we Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisko:
odpowiedzialny/a za:
- administrowanie umowami cywilnoprawnymi,
- wystawianie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu,
- weryfikację statusu konsultantów,
- prowadzenie teczek osobowych,
- wsparcie w naliczaniu wynagrodzeń i przygotowaniu listy płac.
- posiadają wykształcenie wyższe lub studiują na III-IV roku studiów - oczekiwany profil: administracja, prawo,
- są dyspozycyjne od poniedziałku do piątku w wymiarze co najmniej 30 godzin, między 9 a 17,
- znają pakiet office na dobrym poziomie,
- posługują się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym,
- umieją pracować pod presją czasu, są dokładne, skrupulatne,
- cechuje je komunikatywność i lubią pracę z ludźmi.
Zrób pierwszy krok w stronę swojej kariery zawodowej i dołącz do naszego zespołu!
Gwarantujemy, że zyskasz nowe doświadczenie zawodowe w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Codziennie rano napijesz się pysznej kawy w doborowym towarzystwie :), w tygodniu otrzymasz świeże owoce, damy Ci możliwość skorzystania z pakietów opieki medycznej, jak również karty Multisport i naszej strefy relaksu :)
Otrzymasz ogromną szansę rozwoju w strukturach w CCIG Group.
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY