Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warsaw
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Devire (agencja pracy tymczasowej, numer certyfikatu 3260) to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry. Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Polsce, Niemczech oraz Czechach.
Naszym Klientem jest największa na świecie firma dostarczająca kompleksowe usługi w obszarze nieruchomości komercyjnych oraz inwestycji. W związku ze stałym rozwojem poszukujemy Kandydata/tki na stanowisko Asystent/ka ds. finansowo - księgowych.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za wsparcie klienta wewnętrznego (z regionu EMEA) w obszarze księgowości. Będziesz na co dzień zajmował się weryfikacją faktur zakupowych oraz księgowaniem ich w systemie, wspieraniem zespołu w procesie zamknięcia miesiąca oraz za codzienny kontakt z klientem w języku angielskim.
Nasz Klient zapewnia:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - kontrakt na 6 miesięcy (z realną szansą na przedłużenie współpracy),
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz benefity pozapłacowe (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa),
- Przyjazną atmosferę pracy oraz pracę w międzynarodowym środowisku,
- Pracę w nowoczesnym biurze (Warszawa Mokotów).
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobyte w obszarze finansów/księgowości,
- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (min B2),
- Dobrą znajomość MS Excel,
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz dbałość o szczegóły,
- Wysokie zdolności interpersonalne.