-
Obsługa sekretariatu biura;
-
Przygotowywanie materiałów na spotkania (statystki, zestawienia, prezentacje, raporty) oraz opracowywanie raportów po spotkaniach;
-
Przygotowywanie w języku polskim i angielskim: korespondencji, prezentacji, raportów, zestawień, notatek ze spotkań;
-
Zbieranie danych od wyznaczonych jednostek i konsolidowanie ich;
-
Przygotowywanie wniosków z analiz i rekomendacji;
-
Wykonywanie tłumaczeń dokumentów z języka angielskiego na język polski oraz z języka polskiego na język angielski;
-
Prowadzenie kalendarza spotkań;
-
Organizacja spotkań na terenie biura i spotkań zewnętrznych;
-
Organizacja podróży służbowych krajowych i zagranicznych;
-
Zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Członkiem Zarządu a innymi jednostkami organizacyjnymi w firmie.
-
Wykształcenie wyższe lub studentka studiów niestacjonarnych (mile widziane kierunki ekonomiczne);
-
Minimum półroczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
-
Atutem będzie doświadczenie w firmie produkcyjnej, w firmie z kapitałem niemieckim lub w spółce giełdowej;
-
Biegła znajomość języka angielskiego;
-
Mile widziana znajomość języka niemieckiego;
-
Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
-
Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych oraz pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point); Doświadczenie w przygotowywaniu prezentacji;
-
Prawo jazdy kat. B;
-
Wysoka kultura osobista i komunikatywność;
-
Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność koordynacji kilku zadań jednocześnie;
-
Samodzielność w działaniu, inicjatywa i zaangażowanie w pracę;
-
Optymistyczne usposobienie, otwartość i umiejętność utrzymywania pozytywnych relacji ze współpracownikami i dostawcami.
-
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w swojej branży;
-
Możliwość rozwoju zawodowego i nabywania nowych doświadczeń w innych obszarach firmy;
-
Pracę w przyjaznej atmosferze.