Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy

    Premium Pro Group Sp. z o.o.   Kraków, ul. Mosiężnicza 3    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa na zastępstwo  część etatu   30,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: wprowadzanie danych do systemu, mailowy i telefoniczny kontakt z klientem, prace biurowe. Wymagania: znajomość obsługi komputera (Word). komunikatywność, entuzjastyczne podejście do pracy, punktualność, wysoki poziom kultury, rzetelność i zaangażowanie.
  • Asystent / Asystentka biura - Stażysta

    Premium Pro Group Sp. z o.o.   Kraków, ul. Mosiężnicza 3    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa na zastępstwo  część etatu   30,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: wprowadzanie danych do systemu, mailowy i telefoniczny kontakt z klientem, prace biurowe. Wymagania: znajomość obsługi komputera (Word). komunikatywność, entuzjastyczne podejście do pracy, punktualność, wysoki poziom kultury, rzetelność i zaangażowanie.
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   małopolskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Asystent / Asystentka ds. administracji biura serwisu

    STRABAG PFS   Wałbrzych    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zadania: wsparcie działań biura - działu serwisu; prace administracyjne, kontakt z klientem; prowadzenie bieżącej dokumentacji serwisowej; pomoc w rozliczaniu prac techników i firm zewnętrznych;
  • Asystent / Asystentka w dziale organizacji szkoleń i konferencji

    Termedia Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Pomoc organizacyjna i biurowa w dziale organizacji szkoleń i konferencji, Współpraca i pomoc menadżerowi prowadzącemu event, Obsługa administracyjna działu, Współpraca, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami i wykładowcami.
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Starachowice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami; Współpraca...
  • Office Assistant / Office Coordinator

    Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Administrative Assistant in Equipment and Logistics Division / Logistics and Services Unit / Central Logistics Support Sector

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    15 dni
    Duties and tasks linked to the post: To manage inventory –keeping updated list of items; Planning, organization, and budgeting of complex travel itineraries; To encode data in the Agency’s systems and databases; To create and manage Excel and SharePoint databases, keeping them up to date;...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent/ka Biura

Marketing Investment Group S.A.
Kraków
praca stacjonarna
3668 dni temu

Grupa MIG od wielu lat skutecznie wprowadza na polski rynek znane, międzynarodowe marki i sprawnie nimi zarządza. Profesjonalizm i zaangażowanie osób tworzących zespół Marketing Investment Group są źródłem sukcesu, jaki w naszym kraju odniosły między innymi Umbro, Timberland, Sizeer, 50 Style, Lacoste oraz Symbiosis

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osób na stanowisko:


Asystent/ka Biura

miejsce zatrudnienia: Kraków
Nr Ref.: AB/08/14

Jeśli lubisz pracować z ludźmi, jesteś komunikatywny/a i często uśmiechnięty/a. Nie straszne Ci dokumenty i potrafisz w sposób efektywny organizować sobie pracę i podoba Ci się zakres obowiązków przedstawionych w ogłoszeniu – dołącz do Nas.

 

Pracując z Nami jako Asystent/ka biura będziesz:
  • Odpowiedzialny/a za organizację oraz prowadzenie sekretariatu Centrali
  • Wspomagać organizacyjnie pracę wszystkich działów Centrali
  • Ewidencjonować oraz prowadzić korespondencję przychodzącą i wychodzącą
  • Koordynować przepływ informacji w Centrali
  • Utrzymywać profesjonalny kontakt z firmami i instytucjami zewnętrznymi w ramach udzielonych kompetencji
  • Przygotowywać raporty oraz inne dokumenty związane z działalnością Centrali
  • Organizować podróże służbowe pracowników Centrali i Zarządu
  • Organizować spotkania oraz zebrania pracowników i Zarządu
  • Komunikować się z klientami grupy
Co możemy Ci zaoferować?:
  • Pracę w młodym, profesjonalnym zespole
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Zniżki na nasze produkty
Jesteś kandydatem, którego szukamy, jeśli:
  • Posiadasz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu biura/sekretariatu
  • Posługujesz się jeżykiem angielskim na poziomie bardzo dobrym
  • Posiadasz umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
  • Jesteś gotowy do uczenia się i adaptowania standardów funkcjonowania Firmy
  • Umiesz ustalać priorytety i optymalnie wykorzystujesz czas pracy
  • Posiadasz zdolność budowania i utrzymywania pozytywnego kontaktu z klientami i pracownikami Firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy

    Premium Pro Group Sp. z o.o.   Kraków, ul. Mosiężnicza 3    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa na zastępstwo  część etatu   30,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: wprowadzanie danych do systemu, mailowy i telefoniczny kontakt z klientem, prace biurowe. Wymagania: znajomość obsługi komputera (Word). komunikatywność, entuzjastyczne podejście do pracy, punktualność, wysoki poziom kultury, rzetelność i zaangażowanie.
  • Asystent / Asystentka biura - Stażysta

    Premium Pro Group Sp. z o.o.   Kraków, ul. Mosiężnicza 3    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa na zastępstwo  część etatu   30,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: wprowadzanie danych do systemu, mailowy i telefoniczny kontakt z klientem, prace biurowe. Wymagania: znajomość obsługi komputera (Word). komunikatywność, entuzjastyczne podejście do pracy, punktualność, wysoki poziom kultury, rzetelność i zaangażowanie.
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   małopolskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Asystent / Asystentka ds. administracji biura serwisu

    STRABAG PFS   Wałbrzych    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zadania: wsparcie działań biura - działu serwisu; prace administracyjne, kontakt z klientem; prowadzenie bieżącej dokumentacji serwisowej; pomoc w rozliczaniu prac techników i firm zewnętrznych;
  • Asystent / Asystentka w dziale organizacji szkoleń i konferencji

    Termedia Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Pomoc organizacyjna i biurowa w dziale organizacji szkoleń i konferencji, Współpraca i pomoc menadżerowi prowadzącemu event, Obsługa administracyjna działu, Współpraca, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami i wykładowcami.
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Starachowice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami; Współpraca...
  • Office Assistant / Office Coordinator

    Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Administrative Assistant in Equipment and Logistics Division / Logistics and Services Unit / Central Logistics Support Sector

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    15 dni
    Duties and tasks linked to the post: To manage inventory –keeping updated list of items; Planning, organization, and budgeting of complex travel itineraries; To encode data in the Agency’s systems and databases; To create and manage Excel and SharePoint databases, keeping them up to date;...