Scania Polska S.A. jest generalnym dystrybutorem i przedstawicielem Scania CV AB, światowego lidera w produkcji pojazdów ciężarowych przeznaczonych dla ciężkiego transportu, autobusów miejskich (również napędzanych etanolem) i turystycznych oraz silników przemysłowych i morskich. W Polsce sieć Scania tworzą: 11 dilerów i 38 autoryzowanych serwisów.
Strategia firmy opiera się na zrównoważonym rozwoju, jest to również widoczne w relacji z naszymi pracownikami - wiele osób spędziło całe swoje życie zawodowe w Scania, pracując lokalnie i na całym świecie.
W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bolesławiec
Co będzie należało do Twoich zadań?
- kontakt z Klientami firmy w celu zaplanowania wizyty, poinformowania o przebiegu naprawy, przypomnienie o terminie;
- odbieranie, rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, archiwizacja dokumentów;
- obsługę połączeń telefonicznych w Biurze Obsługi Klienta;
- planowanie wizyt oraz przypominanie o nich Klientom;
- wsparcie administracyjne pracowników Biura Obsługi Klienta;
- współpraca z Działami w dystrybutorze.
Kogo szukamy?
- wykształcenie minimum średnie;
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy;
- komunikatywna znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- sumienność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- wysokie umiejętności organizacyjne;
- wysoka kultura pracy i kontaktów interpersonalnych z klientami i współpracownikami.
Co oferujemy?
- atrakcyjne warunki pracy w renomowanej firmie;
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji;
- ciekawy pakiet socjalny;
- możliwość rozwoju zawodowego.