Strategia firmy opiera się na zrównoważonym rozwoju, jest to również widoczne w relacji z naszymi pracownikami - wiele osób spędziło całe swoje życie zawodowe w Scania, pracując lokalnie i na całym świecie.
W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- kontakt z Klientami firmy w celu zaplanowania wizyty, poinformowania o przebiegu naprawy, przypomnienie o terminie;
- odbieranie, rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, archiwizacja dokumentów;
- obsługę połączeń telefonicznych w Biurze Obsługi Klienta;
- planowanie wizyt oraz przypominanie o nich Klientom;
- wsparcie administracyjne pracowników Biura Obsługi Klienta;
- współpraca z Działami w dystrybutorze.
- wykształcenie minimum średnie;
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy;
- komunikatywna znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- sumienność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- wysokie umiejętności organizacyjne;
- wysoka kultura pracy i kontaktów interpersonalnych z klientami i współpracownikami.
- atrakcyjne warunki pracy w renomowanej firmie;
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji;
- ciekawy pakiet socjalny;
- możliwość rozwoju zawodowego.
Poznaj
SCANIA POLSKA S.A.
Scania jest globalnym przedsiębiorstwem, sprzedającym produkty i świadczącym usługi serwisowe w ponad 100 krajach. Ponadto oferujemy usługi finansowe na wielu rynkach, a nasze zakłady produkcyjne znajdują się w Europie, Ameryce Południowej i Azji.Posiadając 44 000 pracowników całym świecie, Scania jest zawsze tam, gdzie potrzebują nas klienci. Siedziba firmy znajduje się w Södertälje. Naszym celem jest tworzenie produktów i usług precyzyjnie dopasowanych do potrzeb klienta oraz maksymalne skrócenie czasu od fazy projektu do wprowadzenia gotowego rozwiązania na rynek.Podstawowe wartości Scania definiują kulturę firmy. Po pierwsze klient, Szacunek dla jednostki, Jakość - są ściśle powiązane, stanowiąc kierunkowskaz naszych działań i tworząc wartość dla udziałowców. Podzielamy podejście do myślenia i pracy, a każdy pracownik Scanii wnosi swój wkład w umacnianie i udoskonalanie firmy.