Wsparcie prac działu IT w zakresie codziennej działalności operacyjnej;
Administracja aplikacjami biznesowymi;
Instalacja dostarczanych poprawek i uzupełnień aplikacji biznesowych w przewidzianych oknach serwisowych;
Okresowa aktualizacja systemu, konwersje aplikacji biznesowych między różnymi wersjami i platformami systemowymi;
Identyfikacja oraz rozwiązywanie problemów;
Monitoring i nadzorowanie infrastruktury serwerów;
Monitorowanie baz danych.
Minimum roczne doświadczenie w pracy na pierwszej i drugiej linii wsparcia;
Znajomość SQL"a (praktyczna umiejętność tworzenia zapytań);
Znajomość baz danych: Oracle, MS SQL;
Mile widziane doświadczenie w obszarze raportowania i analizy danych;
Mile widziana znajomość systemu TETA;
Bardzo dobra znajomość MS Excel;
Doświadczenie w zbieraniu i analizie wymagań biznesowych dotyczących tworzenia i usprawniania systemów informatycznych wspierających procesy biznesowe;
Ogólna znajomość charakterystyki środowiska IT pozwalająca na diagnozowanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem.
Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z zatrudnieniem w oparciu o umowę o pracę lub B2B.