Jesteśmy rodzinnym biznesem założonym w 1993, dążącym do wybitnych wyników i sukcesów. Przez lata, dzięki naszemu zespołowi wybitnych specjalistów, zdobyliśmy światową pozycje niezawodnego partnera w interesach. Naszym celem jest dostarczenie klientom na całym świecie najwyższej jakości produktów FMCG oraz usług w konkurencyjnej cenie. Opieram nasz biznes na dobrej reputacji i wzajemnych korzyściach.
Współpracujemy z klientami na światową skalę. Nasze działy importu i eksportu, biura zagraniczne oraz własna flota transportowa pozwalają nam świadczyć kompleksowe usługi w profesjonalny i efektywny sposób. Jesteśmy w stanie dotrzeć do Ciebie gdziekolwiek jesteś.
Asystent HelpDesk
Miejsce pracy: Białystok
Nr ref.: OGOL-INFO/061115
Zadaniem Asystenta HelpDesk będzie wsparcie działu IT - HelpDesk w bieżących obowiązkach.
NASZE WYMAGANIA:
- preferowane wykształcenie: technikum informatyczne lub studia informatyczne;
- bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows;
- zainteresowanie branżą IT, nowymi technologiami;
- zainteresowanie oprogramowaniem i sprzętem komputerowym;
- chęć nauki i rozwoju;
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
OFERUJEMY:
- płatny staż;
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia zawodowego;
- praca w międzynarodowym środowisku;
- szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe.