Nasza firma to organizacja z ogromnym potencjałem do wzrostu, działająca w sektorze FMCG, która jako jeden z liderów dostarcza na rynek najwyższej jakości produkty spożywcze. Firma posiada wieloletnie tradycje i konsekwentnie zwiększa swój udział rynkowy. W związku ze zmianą struktur organizacyjnych oraz ambitnymi planami ekspansji, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent działu zakupów
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
- Obsługa dokumentów działu zakupów,
- Tworzenie zamówień w systemie,
- Monitorowanie realizacji zamówień,
- Kompletowanie dokumentacji dostaw i dokumentacji księgowej,
- Kontakt z dostawcami oraz klientami wewnętrznymi w celu bieżącej obsługi działu.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie minimum średnie,
- Swobodne posługiwanie się pakietem MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook),
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Systematyczność, dokładność i samodzielność w działaniu,
- Doświadczenie w dziale zakupów mile widziane.
Czeka na Ciebie:
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na czas określony 6 miesięcy,
- Przyjazna atmosfera pracy.