Firma Canpol towarzyszy mamom od prawie 30 lat.
Czuwamy nad udanym startem macierzyństwa i pomagamy przezwyciężać pierwsze trudności z nim związane. Najważniejszymi produktami są akcesoria do karmienia i uspokajania niemowląt, a także produkty niezbędne przy pielęgnacji noworodka. Nasze produkty spełniają najbardziej wymagające europejskie normy jakościowe i wymogi bezpieczeństwa.
Nasz asortyment jest nieustannie ulepszany i modyfikowany dostosowując się do zmieniających się potrzeb matek i ich dzieci. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Asystent działu zakupów
Miejsce pracy: Żabia Wola (okolice Mszczonowa)
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Terminowość składania zamówień u dostawców krajowych, z Unii Europejskiej oraz z Dalekiego Wschodu w celu zapewnienia dostępności produktów, surowców i opakowań
- Nadzór nad stanami magazynowymi
- Koordynację przepływu i poprawności dokumentów handlowych
- Negocjacje handlowe mające na celu zapewnienie najlepszych warunków zawieranych transakcji
- Ustalanie kalkulacji cenowych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne).
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (korespondencja handlowa).
- Zaawansowana znajomość Windows i pakietu MS Office (szczególnie Outlook, Word, Excel).
- Czynne prawo jazdy kat. B.
- Dokładność, odpowiedzialność i obowiązkowość.
- Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- Pracę dla firmy o silnej pozycji rynkowej o zasięgu międzynarodowym
- Przyjazne środowisko pracy – praca w młodym i dynamicznym zespole
- Pakiet sportowy i medyczny współfinasowany przez pracodawcę