Opis stanowiska:
• wsparcie działu zakupów w pracach administracyjnych
• ścisła współpraca z dostawcami i wyszukiwanie nowych
• prowadzenie własnych projektów zakupowych
• aktualizacja i zarządzanie bazami danych
Wymagania:
• wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów preferowane kierunki: ekonomia, psychologia, socjologia
• język angielski na poziomie zaawansowanym
• znajomość programów pakietu MS Office
• proaktywna postawa
• komunikatywność
• samodzielność
Oferujemy:
• możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w międzynarodowej firmie
• pracę w godzinach 8:30-16:45
• stawkę godz. 20zł brutto/h
• umowę o pracę tymczasową na okres około 3 miesięcy
• dodatek do posiłków
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.