Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie
Asystent działu sprzedaży

Asystent działu sprzedaży

Fraikin Polska sp. z o.o.
mazowieckie
praca stacjonarna
5262 dni temu

Ogłoszenie numer: 108489, z dnia 2010-07-30

Dynamicznie rozwijająca się firma poszukuje pracownika na stanowisko:

Asystent działu sprzedaży

Miejsce pracy: mazowieckie

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie działu sprzedaży
  • Analiza wyników sprzedaży
  • Sporządzanie raportów
  • Przygotowywanie umów z klientami
  • Przygotowywanie kalkulacji transakcji
  • Prowadzenie administracji/archiwizacji umów handlowych
  • Przygotowywanie umów/zamówień z dostawcami
  • Nadzorowanie dostaw pojazdów do klientów

Wymagania

  • Znajomość pakietu Office
  • Znajomość języka francuskiego
  • Znajomość języka angielskiego - dodatkowy atut
  • Prawo jazdy kategorii B
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Fraikin Polska Sp. z o.o.

Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią nowoczesnych rozwiązań zarządzania, które nasza firma oferuje wszystkim użytkownikom pojazdów: od właścicieli jednej ciężarówki do przedsiębiorstw dysponujących całymi flotami.
Spółki Grupy Fraikin łączy wspólna, głęboko zakorzeniona kultura pracy, wynikająca z ponad 70-letniego doświadczenia w zaspokajaniu potrzeb ogromnej rzeszy klientów – firm i instytucji różnej wielkości, działających na różnych polach i znajdującyFraikin Polskach się na różnych etapach rozwoju.
Fraikin dostarcza niemal wszystkie rodzaje nadwozi takie jak furgony zintegrowane i do zabudowy, pojazdy kurtynowe, chłodnie, ciężarówki z opuszczanymi bokami i platformą załadunkową, samo rozładowcze oraz wiele innych pojazdów specjalistycznych.
Zespół menadżerów, techników, specjalistów obsługi klienta, jest zawsze dostępny w pobliżu klienta. Zespołom terenowym pomagają i doradzają specjaliści z centrali, odpowiedzialni za efektywność i poziom usług, satysfakcję klienta oraz opracowywanie nowych ofert usług w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów.