Ogłoszenie numer: 530036, z dnia 2014-10-15
Zortrax to producent drukarki 3D Zortrax M200, która w ciągu zaledwie 2 lat znalazła się w światowej czołówce rynku drukarek 3D do użytku profesjonalnego i domowego. Zortrax to grupa specjalistów z Polski i HongKongu.
Spółka Zortrax została okrzyknięta mianem jednego z najciekawszych i najbardziej obiecujących polskich startupów dzięki kampanii crowdfundingowej na portalu Kickstarter.com, zakończonej ogromnym sukcesem. Zortrax M200 osiągnął finansowanie w wysokości 180.000$, co zostało zauważone przez polskie i zagraniczne media.
Pisali o nas: Newsweek, Puls Biznesu, Antyweb, Mamstartup, Wirtualna Polska, Gazeta Wyborcza, Materialination, 3D Printing Trends, TechCrunch, 3D Printing Industry, Solidsmack, 3Ders.org, TechTrendy. Spowodowaliśmy bardzo duże poruszenie w środowisku druku 3D w Polsce i na świecie. Dziennik Gazeta Prawna wyróżnił firmę Zortrax jako jedną z najbardziej innowacyjnych firm w Polsce. Twórcy projektu zostali nominowani do rankingu „50 najbardziej kreatywnych w biznesie – 2014” magazynu Brief.
Asystent działu sprzedaży / Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: mazowieckie, Olsztyn
Opis stanowiska
Miejsce pracy: Olsztyn
Zakres stanowiska:
- Przyjmowanie towaru do magazynu
- Prowadzenie ewidencji magazynu
- Pakowanie zamówień i wypełnianie protokołów wydania
- Sortowanie i porządkowanie towarów w magazynie
- Przekazywanie zamówień firmom kurierskim
- Generowanie listów przewozowych i obsługa systemów firm kurierskich
- Przyjmowanie reklamacji
- Przekazywanie reklamacji do serwisu
- Zarządzanie zgłoszeniami reklamacyjnymi i serwisowymi
- Przygotowywanie raportów i zestawień z reklamacji i zgłoszeń od klientów
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym umożliwiającym swobodną komunikację przez internet i telefon
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dyspozycyjność
- Możliwość przenoszenia ładunków o wadze do 20 kg
- Znajomość obsługi platform ERP (np. Subiekt)
- Biegła obsługa Windows 8 i Microsoft Office (Word, Excel)
- Znajomość narzędzi internetowych do zarządzania zamówieniami (sklep internetowy, panele obsługi zamówień kurierskich)
Oferujemy
- Stałe godziny pracy
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Pracę w swobodnej i nieformalnej atmosferze
- Możliwość rozwoju w dziale sprzedaży
- Praca w innowacyjnym i kreatywnym środowisku
- Kontakt z rynkiem międzynarodowym
- Pakiet relokacyjny