Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent Działu Rozwoju

G POLAND SP Z O O
Warszawa
praca stacjonarna
3161 dni temu

Wyłączny agent marek sektora Premium zatrudni osobę na stanowisko:

Asystent Działu Rozwoju
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: Asystent Działu Rozwoju

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku wspierać będzie Dyrektora oraz Managera Departamentu Bussines Development w obszarach: organizacyjnym, administracyjnym, analitycznym, oraz kontakt z innymi działami.


Poszukujemy osób otwartych, kreatywnych i samodzielnych, które z dużym zaangażowaniem wykonują powierzone im zadania. Idealny Kandydat powinien wykazywać się wysoką orientacją biznesową, rozwiniętymi kompetencjami komunikacyjnymi i analitycznymi.

 

Do zadań tejże osoby należeć będzie:
  • przygotowywanie prezentacji
  • monitorowanie i analiza działań sprzedażowych firmy oraz konkurencji
  • sporządzanie raportów i podsumowań ze spotkań firmowych
  • administrowanie bazą danych klientów
  • gromadzenie i opracowywanie danych dotyczących rynku retail i fashion w Polsce
  • kontakt z potencjalnymi klientami firmy
  • udział w spotkaniach z klientami firmy
Od kandydatów oczekujemy:
  • minimum rocznego doświadczenie w obszarze fashion
  • wykształcenia wyższego (min. licencjat)
  • bardzo dobrej znajomości środowiska MS Office, szczególnie Excel i Power Point
  • znajomości języka angielskiego lub włoskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • nienagannej polszczyzny i kultury osobistej
  • prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
  • stałe wynagrodzenie
  • zatrudnię w oparciu o Umowę o pracę
  • motywacyjny system premiowy uzależniony od wyników zespołu
  • telefon służbowy, laptop
  • udział w eventach firmowych
  • pracę w międzynarodowym środowisku modowych marek premium
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...