FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o. o. to spółka córka międzynarodowego holdingu wydawniczego Forum Media Group, który dociera do ponad 20 mln czytelników w całej Europie. Jesteśmy liderem w dziedzinie wydawania czasopism specjalistycznych oraz organizacji eventów i biznesowych spotkań w gronie profesjonalistów.
Jeżeli:
- masz zmysł organizacyjny,
- umiesz pracować wielozadaniowo i pod presją czasu,
- łatwo nawiązujesz relacje z ludźmi i umiesz wybrnąć z trudnych sytuacji
– to właśnie Ciebie szukamy na stanowisko:
Asystent Działu Organizacji Konferencji
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
- kompleksowa opieka oraz wsparcie zespołu nad powierzonymi eventami: wybór i dostosowanie sali do specyfiki eventu, czuwanie nad organizacją cateringu, przygotowanie materiałów dla uczestników,
- sprawne reagowanie i rozwiązywanie problemów organizacyjnych i komunikacyjnych podczas eventu,
- ciągły kontakt z uczestnikami w celu przekazywania informacji organizacyjnych i zapewnienia zadowolenia uczestnikom,
- kompleksowa współpraca z hotelami/centrami konferencyjnymi nad przygotowaniem i realizacją eventu/szkolenia,
- bieżące negocjacje korzystnych warunków finansowych i organizacyjnych z pracownikami hoteli/centrów konferencyjnych.
Nasze oczekiwania:
- samodzielność, zorientowanie na cel i doskonała organizacja pracy,
- umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocześnie,
- zaradność i pomysłowość,
- zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,
- łatwość budowania i podtrzymywania relacji z partnerami biznesowymi i uczestnikami szkoleń/eventów,
- czynne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- pracę w renomowanym holdingu wydawniczym, będącym liderem na rynku,
- kompleksowe przeszkolenie i bieżące wsparcie przełożonego oraz doświadczonego zespołu,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktur holdingu,
- pracę w młodym, sympatycznym zespole.