Od kilkunastu lat monitorujemy rynek pozyskując informacje od inwestorów, projektantów i generalnych wykonawców o postępie prac na planowanych i realizowanych obiektach. Naszymi klientami są firmy budowlane, wykonawcze i instalacyjne, dostawcy oraz producenci, którzy dzięki naszym informacjom pozyskują nowe kontrakty. Oferujemy narzędzia analityczne będące wsparciem przy planowaniu budżetów sprzedażowych.
Kompas Inwestycji - serwis budowlany monitorujący rynek inwestycji w Polsce - poszukuje:
ASYSTENTA DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Poszukujemy młodej, ambitnej osoby, która planuje rozwój swojej ścieżki zawodowej w sprzedaży, do wsparcia zespołu handlowego w pracy administracyjnej. Możliwość dalszego rozwoju w handlu w perspektywie 1-2 lata.
- Obsługa zamówień w systemie CRM.
- Przygotowywanie dokumentów do umów związanych z dostępem do Serwisu KompasInwestycji.pl - na zlecenie Działu Handlowego.
- Logowanie klientów na okres testowy oraz dodawanie firm w systemie CRM - na zlecenie Działu Handlowego.
- Rejestracja klientów i przypisywanie w systemie CRM osób, które same zalogowały się na okres testowy.
- Weryfikacja prawidłowego funkcjonowania kont klientów serwisu KompasInwestycji.pl w panelu administracyjnym oraz w systemie CRM.
- Sprawowanie nadzoru nad poprawnością danych firm użytkowników w bazach CRM oraz panelu administracyjnym.
- Tworzenie raportów podsumowujących wyniki pracy zespołu.
- Współpraca z liderem i pozostałymi członkami zespołu.
- Umiejętności organizacji własnej pracy,
- Samodzielności w działaniu przy jednoczesnym zachowaniu standardów,
- Dokładności, sumienności, komunikatywności,
- Znajomości pakietu Microsoft Office.
- Pracę zdalną,
- Wynagrodzenie stałe,
- Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia,
- Szkolenia i warsztaty,
- Pakiet zdrowotny i sportowy.