Ogłoszenie numer: 2303847, z dnia 2019-03-04
Jesteśmy firmą świadczącą usługi ogólnobudowlane, działającą na rynku ogólnopolskim i terenie krajów Unii Europejskiej. Obecnie do naszego biura w Poznaniu poszukujemy pracownika działu kadr.
Asystent działu kadr
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
Istotą tej pracy jest prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania wszystkich osób pracujących na rzecz firmy. Osoba zatrudniona w komórce kadrowo-płacowej musi znać szczegółowo Kodeks pracy i śledzić na bieżąco wszelkie zmiany w tym zakresie.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, ewidencja czasu pracy)
- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy
- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych
- ewidencja zwolnień lekarskich
- nadzór nad nadzór nad badaniami lekarskimi pracowników m. in. kontrola aktualności obowiązkowych badań lekarskich
- wystawianie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy
- zajmowanie się zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników – przygotowywanie wszelkich dokumentów związanych z tymi zagadnieniami
- przygotowywanie formularzy A1 dla pracowników
- dbanie o prawidłowy przepływ informacji między wszystkimi działami firmy
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, przechowywanie, archiwizacja
Wymagania
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- umiejętności organizowania i planowania pracy
- umiejętność pracy pod presją czasu
- zdolności interpersonalne
- dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem)
- znajomość pakietu MS Office i systemu PŁATNIK
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji zawodowych
- możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.