Pure Health and Fitness oferuje szeroki zakres najnowocześniejszego sprzętu Cardio (wbudowany ekran telewizyjny), dwie sale treningowe. Zapewniamy również wielofunkcyjny sprzęt siłowy przeznaczony do wszechstronnego treningu.
Zadania:
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Asystent Działu Kadr i Płac, której zadaniem będzie:
Prowadzenie spraw płacowych:
• Umiejętność naliczania wynagrodzeń osób zatrudnionych,
• Umiejętność sporządzania list płac, deklaracji podatkowych oraz dokumentów rozliczeniowych,
• Sporządzanie wszelkiego rodzaju zestawień i sprawozdań
• Dokonywanie zgłoszeń i rozliczeń do ZUS, US, PFRON i ZFŚS w terminie i zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• Pomoc w przygotowywaniu i rozliczaniu umów cywilno - prawnych
• Uzgadnianie płac z księgowością,
• Przygotowywanie dokumentów płacowo-podatkowych i ZUS- owskich - dla pracowników firmy i dla urzędów,
• Aktualizacja zaświadczeń o nie zaleganiu ze składkami odprowadzonymi do ZUS i podatkiem do Urzędu Skarbowego, itp.
2. Pomoc w prowadzeniu spraw kadrowych:
• Pomoc w sporządzaniu, prowadzeniu i archiwizowaniu pełnej dokumentacji personalnej(umowy, aneksy, zaświadczenia, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy itp.):
• Doradztwo dla zarządu w zakresie bieżących regulacji dotyczących zatrudniania pracowników, rozwiązywania umów i innych spraw dot. kadr i płac.
• Dopełnianie wszelkich formalności kadrowych związanych z przebiegiem zatrudnienia, systematyczne uaktualnianie danych personalnych pracowników i wprowadzanie ich do systemu kadrowego we właściwym terminie, przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników.
• Prowadzenie ewidencji urlopów oraz innych absencji.
• Rozliczanie czasu pracy
• zapewnienie właściwej realizacji polityki personalnej Spółki,
• współudział w procesie rekrutacji pracowników.
· Wykształcenie wyższe
· 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
· Bezwzględne doświadczenie w obsłudze programu kadrowo-płacowego WF-GANG,
· Bardzo dobra wiedza z zakresu prawa pracy przepisów płacowych i ubezpieczeń społecznych,
· Znajomość przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
· Bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu Ms Office,
· Umiejętność tworzenia zestawień porównawczych, analizy danych,
· dobra znajomość j. angielskiego.