Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
-
Udzielanie wsparcia technicznego osobom korzystającym z usług/narzędzi informatycznych w firmie
-
Monitorowanie i obsługa zgłoszeń zarejestrowanych w systemie HelpDesk
-
Zdalne rozwiązywanie problemów i incydentów
-
Aktualizacja danych o sprzęcie w systemie „Assets Managment”
-
Instalacja/konfiguracja i utrzymanie stacji roboczych funkcjonujących pod kontrolą systemów Windows
-
Personalizacja i standaryzacja stacji roboczych zgodnie z ustalonymi z użytkownikami procedurami,
-
Współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie uszkodzonego sprzętu
-
Inne prace zlecone przez przełożonego
-
Mile widziane wyższe wykształcenie informatyczne lub studia techniczne w trakcie
-
Doświadczenie w pracy w dziale wsparcia technicznego
-
Znajomość środowiska Windows 7/Windows 8 niezbędna do przeprowadzenia procesu instalacji/ konfiguracji oraz rozwiązywania incydentów
-
Umiejętność konfigurowania sprzętu biurowego i urządzeń telekomunikacyjnych
-
Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie
-
Terminowość i odpowiedzialność
-
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne( komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej)
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Umowa zlecenie,
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego w międzynarodowej korporacji,
- Otwarta i przyjazna atmosfera pracy