Najnowsze oferty pracy

  • Asystent Działu Handlowego

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Aktywne wsparcie dla działań Działu Handlowego przy realizacji bieżących zadań w obszarach wskazanych przez przełożonego m.in.: przygotowywanie ofert, obsługa bazy danych, kontakt z klientami, organizacja szkoleń i eventów, pomoc w organizacji kampanii sprzedażowych,...
  • Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Obsługa systemu zamówień i monitorowanie ich realizacji; Weryfikacja i aktualizacja danych klientów oraz uhonorowanie warunków kontraktu; Informowanie klientów o stanie dostępności produktów; Prowadzenie korespondencji z klientami i wsparcie w rozwiązywaniu problemów;...
  • Asystent w Departamencie Wsparcia Sprzedaży

    Expander   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych Weryfikacja obowiązków informacyjnych związanych z Ustawą o Kredycie Hipotecznym Monitorowanie poprawności danych oraz dokumentów w podległym obszarze zgodnie z procedurami firmy Tworzenie analiz, raportów, rankingów...
  • Asystent / Asystentka w dziale sprzedaży

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Aktywne wsparcie zespołu sprzedażowego w dystrybucji produktów i usług; Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami według standardów firmy; Tworzenie ofert handlowych i innych dokumentów sprzedażowych; Realizacja celów sprzedażowych; Współpraca międzydziałowa w...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Zamówień

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania na stanowisku: Przechowywanie i zarządzanie zamówieniami w ramach systemu handlowego; Sprawdzanie wiarygodności danych klientów oraz skrupulatna analiza warunków handlowych; Zapewnienie klientom informacji o dostępności produktów; Komunikacja z klientami głównie przez telefon oraz...
  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień Eksportowych

    ERG S.A.   Dąbrowa Górnicza    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i procesowanie zamówień; Fakturowanie i zarządzanie dokumentacją transakcji, zarówno krajowych jak i międzynarodowych; Nadzór nad terminową płatnością faktur; Koordynowanie działań związanych z ubezpieczeniami i windykacją; Monitorowanie magazynu i...
  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług będących w ofercie firmy; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami zgodnie z określonymi standardami; Przygotowanie ofert handlowych, kontraktów ramowych i innych...
  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Potwierdzanie dostępności towarów; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień. Wystawianie...
  • Asystent Działu Sprzedaży - Inside Sales

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Żory    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży; uczestnictwo w kampaniach telemarketingowych; planowanie i realizacja działań...
  • Customer Service Specialist

    ERG S.A.   Dąbrowa Górnicza    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie; Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej; Kontrolę terminowej płatności faktur;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Rekcin Asystent Biura Handlowego Rekcin
Asystent Działu Handlowego / Asystentka Działu Handlowego

Asystent Działu Handlowego / Asystentka Działu Handlowego

Doschem Sp. z o.o. sp. k.
Rekcin
praca stacjonarna
1678 dni temu

DOSCHEM spółka z o.o. powstała w 1997roku.
Siedziba firmy mieści się pod adresem ul. Agrestowa 8, 83-010 Rekcin.
Główny profil działalności spółki obejmuje masowy handel nawozami i artykułami chemicznymi. Specyficzna charakterystyka towaru powoduje, iż forma sprzedaży opiera się głównie na sprzedaży pośredniej. Rzadziej ma miejsce sprzedaż bezpośrednia. W ramach działalności handlowej podejmowane są także dodatkowe działania z zakresu usług sprzedażowych i posprzedażowych.

Asystent Działu Handlowego / Asystentka Działu Handlowego
Miejsce pracy: Rekcin
Główne zadania:
  • Sporządzanie dokumentacji handlowej: ofert, zamówień
  • Prowadzenie korespondencji z klientami firmy
  • Aktywna sprzedaż produktów i realizacja celów sprzedażowych
  • Udział w spotkaniach handlowych
  • Przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych
  • Współpraca z zespołem sprzedażowym, kontrola powierzonych zadań
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie (wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem)
  • Wysoka kultura pracy, samodzielność i szybkość w działaniu oraz odpowiedzialność
  • Duża dbałość o szczegóły
  • Dotrzymywanie terminów realizacji zadań
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (w mowie i piśmie)
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel, Outlook)
  • Mile widziana znajomość obsługi programów klasy ERP, w tym Comarch ERP XL
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
  • Praca w przyjaznej atmosferze
  • Niekorporacyjną kulturę pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez dostęp do kursów i szkoleń
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez z siedzibą w zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest z siedzibą w przy ul.. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
 

Podobne oferty

  • Asystent Działu Handlowego

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Aktywne wsparcie dla działań Działu Handlowego przy realizacji bieżących zadań w obszarach wskazanych przez przełożonego m.in.: przygotowywanie ofert, obsługa bazy danych, kontakt z klientami, organizacja szkoleń i eventów, pomoc w organizacji kampanii sprzedażowych,...
  • Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Obsługa systemu zamówień i monitorowanie ich realizacji; Weryfikacja i aktualizacja danych klientów oraz uhonorowanie warunków kontraktu; Informowanie klientów o stanie dostępności produktów; Prowadzenie korespondencji z klientami i wsparcie w rozwiązywaniu problemów;...
  • Asystent w Departamencie Wsparcia Sprzedaży

    Expander   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych Weryfikacja obowiązków informacyjnych związanych z Ustawą o Kredycie Hipotecznym Monitorowanie poprawności danych oraz dokumentów w podległym obszarze zgodnie z procedurami firmy Tworzenie analiz, raportów, rankingów...
  • Asystent / Asystentka w dziale sprzedaży

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Aktywne wsparcie zespołu sprzedażowego w dystrybucji produktów i usług; Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami według standardów firmy; Tworzenie ofert handlowych i innych dokumentów sprzedażowych; Realizacja celów sprzedażowych; Współpraca międzydziałowa w...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Zamówień

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania na stanowisku: Przechowywanie i zarządzanie zamówieniami w ramach systemu handlowego; Sprawdzanie wiarygodności danych klientów oraz skrupulatna analiza warunków handlowych; Zapewnienie klientom informacji o dostępności produktów; Komunikacja z klientami głównie przez telefon oraz...
  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień Eksportowych

    ERG S.A.   Dąbrowa Górnicza    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i procesowanie zamówień; Fakturowanie i zarządzanie dokumentacją transakcji, zarówno krajowych jak i międzynarodowych; Nadzór nad terminową płatnością faktur; Koordynowanie działań związanych z ubezpieczeniami i windykacją; Monitorowanie magazynu i...
  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    Italinox Polska Sp.z o.o.   Wysogotowo    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług będących w ofercie firmy; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami zgodnie z określonymi standardami; Przygotowanie ofert handlowych, kontraktów ramowych i innych...
  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Potwierdzanie dostępności towarów; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień. Wystawianie...
  • Asystent Działu Sprzedaży - Inside Sales

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Żory    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży; uczestnictwo w kampaniach telemarketingowych; planowanie i realizacja działań...
  • Customer Service Specialist

    ERG S.A.   Dąbrowa Górnicza    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie; Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej; Kontrolę terminowej płatności faktur;...