Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent dyrektora marketingu

X-KOM Sp. z o.o.
Częstochowa
praca stacjonarna
rekrutacja online
1604 dni temu
Asystent dyrektora marketingu

Miejsce pracy: Częstochowa

Region: śląskie

Opis stanowiska:
  • Aktywne wspieranie bieżących działań dyrektora marketingu oraz podległych pionów/zespołów
  • Monitorowanie oraz organizacja kalendarza dyrektora marketingu - układanie terminarza spotkań i wydarzeń oraz ich organizacja
  • Uczestnictwo w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych (w tym w spotkaniach handlowych)
  • Przygotowywanie podsumowań ze spotkań oraz na ich podstawie uzupełnianie zadań w systemie wewnętrznym
  • Przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień, na potrzeby sprawozdawcze i zarządcze
  • Samodzielne prowadzenie dodatkowo zleconych projektów
  • Pomoc we wdrażaniu procedur działowych
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim na poziomie zarządu
  • Znajomość zagadnień z obszaru marketingu oraz sprzedaży
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu, pozwalającym na swobodne prowadzenie korespondencji
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • Umiejętność planowania oraz samoorganizacji w pracy
  • Wyczucie i wysoka kultura osobista
  • Komunikatywność oraz umiejętności budowania relacji
  • Zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Znajomość branży e-commerce będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...