Asystent dyrektora marketingu
Miejsce pracy: Częstochowa
Region: śląskie
Opis stanowiska:
- Aktywne wspieranie bieżących działań dyrektora marketingu oraz podległych pionów/zespołów
- Monitorowanie oraz organizacja kalendarza dyrektora marketingu - układanie terminarza spotkań i wydarzeń oraz ich organizacja
- Uczestnictwo w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych (w tym w spotkaniach handlowych)
- Przygotowywanie podsumowań ze spotkań oraz na ich podstawie uzupełnianie zadań w systemie wewnętrznym
- Przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień, na potrzeby sprawozdawcze i zarządcze
- Samodzielne prowadzenie dodatkowo zleconych projektów
- Pomoc we wdrażaniu procedur działowych
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim na poziomie zarządu
- Znajomość zagadnień z obszaru marketingu oraz sprzedaży
- Znajomość języka angielskiego w stopniu, pozwalającym na swobodne prowadzenie korespondencji
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Umiejętność planowania oraz samoorganizacji w pracy
- Wyczucie i wysoka kultura osobista
- Komunikatywność oraz umiejętności budowania relacji
- Zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Znajomość branży e-commerce będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
- Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań