Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent Dyrektora Handlowego

ARSENAL PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. J.
Białystok
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
768 dni temu

Firma handlowa Arsenal PL działająca z sukcesami od 1999 roku zajmuje się exportem artykułów spożywczych i chemicznych, wytworzonych przez polskich producentów, do krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Kanady, Australii i innych.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent Dyrektora Handlowego
Miejsce pracy: Białystok
Zakres obowiązków:
  • wsparcie w obsłudze dokumentacji sprzedażowej
  • przygotowywanie ofert i wycen
  • pomoc w organizacji transportu
  • współpraca z innymi działami firmy
Nasze wymagania:
  • umiejętność pracy z innymi
  • swobodne posługiwanie się pakietem MS Office: Word, Excel
  • umiejętność nadawania priorytetów swoim zadaniom oraz pracy pod presją czasu
  • szybkość w przyswajaniu nowych informacji
  • znajomość języków obcych warunek konieczny:  j. rosyjski
  • dodatkowym atutem będzie znajomość drugiego języka obcego: j. angielski; j. niemiecki; j. hiszpański
Oferujemy
  • umowę o pracę,
  • dofinansowanie zajęć językowych,
  • pracę w przyjaznym, zaangażowanym zespole,
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • prywatne ubezpieczenie medyczne,
  • wsparcie w rozwoju zawodowym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez AARSENAL PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. J. w Białymstoku z siedzibą przy ul. Przędzalniana 6H, 15-688 Białystok (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych)
 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...